וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ענבר מונה למנכ"ל "לרנרקום" - מהגדולים במגזר הלאומי-דתי

26.7.2017 / 11:43

לאחר שנתיים כסמנכ"ל משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "לרנרקום" עופר ענבר מונה לתפקיד המנכ"ל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשנה האחרונה ניהלו אבי לרנר ועופר ענבר את קמפיין תושבי עמונה שזכה לסיקור נרחב

עופר ענבר. יח"צ,
עופר ענבר/יח"צ

עופר ענבר מונה למנכ"ל משרד יחסי ציבור והאסטרטגיה מהגדולים במגזר הלאומי-דתי "לרנרקום" של אבי לרנר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ענבר מונה לתפקיד לאחר שנתיים כסמנכ"ל במשרד. במסגרת השינוי, הבעלים אבי לרנר יוביל במשרד את תחום היעוץ האסטרטגי והניו מדיה ומנכ"ל המשרד עופר ענבר ינהל את העבודה השוטפת, הדוברות ויחסי הציבור של לקוחות המשרד וימשיכיו לנהל יחד קמפיינים וניהול המשברים.

ענבר, 35 נשוי ואב לשלושה החל את דרכו בעולם התקשורת לפני כעשור בשנת 2007 ושימש כיועץ תקשורת וכסמנכ"ל משרד יחסי הציבור זליגר שומרון שם טיפל ב"מרכז מורשת בגין", "מכון לב" בית ספר שדה כפר עציון ולקוחות נוספים.

אבי לרנר ניהל במערכת הבחירות האחרונה את קמפיין הליכוד במגזר הדתי לאומי שלפי הערכות הביא למעבר של בין 4-6 מנדטים מהבית היהודי לליכוד והיה הגורם המכריע בניצחון נתניהו והמפלגה בבחירות. בין לקוחות המשרד כיום ניתן למצוא את ראש העיר ירושלים ניר ברקת, העיתונים "ישראל היום" ו "מקור ראשון", המועצה הציונית בישראל, המועצה האזורית גוש עציון, ארגון "גשר" ועוד.

שמו לרנר נקשר לפני שנים אחדות בהודאה של רעייתו פרח לרנר, ששימשה כיועצת בכירה בלשכת ראש הממשלה, בהתנהגות שאינה הולמת, בין היתר בשל כך שקידמה בלשכה עניינים של כמה לקוחות של בעלה. היא פוטרה בהסכמתה משירות המדינה, הורחקה משירות המדינה לחמש שנים ושילמה קנס במסגרת סגירת תיק בהסדר מותנה.

המנכ"ל הנכנס עופר ענבר אישר את הידיעה ואמר: "שנתיים בהן עבדנו קשה הוכיחו את עבודת הצוות בינינו ושמחתי לקבל את ההצעה החד פעמית הזו. משרדנו התרחב הן במספר הלקוחות והן בהיקף הפעילות, דבר שמראה כי אנו בדרך הנכונה. אני מודה ל אבי על ההזדמנות להמשיך יחד ולממש את מלוא הפוטנציאל שלנו. אנו נמשיך לקדם את האינטרסים של לקוחותינו על הצד הטוב ביותר".

הבעלים אבי לרנר מסר: "עופר הוא בולדוזר תקשורתי שדוחף קדימה ללא הפסקה והוכיח יכולות שסייעו בשנתיים האחרונות להצלחת הקמפיינים והלקוחות של המשרד. יחד השמיים הם הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully