וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוואלה! News לחדשות 10: גלי גינת מצטרפת ל"המקור"

וואלה ברנז'ה

27.7.2017 / 12:07

גלי גינת חוזרת לערוץ 10 ומצטרפת למערכת תוכנית התחקירים "המקור". גינת: "עצוב להיפרד ממערכת וואלה! News המצוינת, אבל אני שמחה לחזור לחדשות 10 ולהצטרף לתכנית התחקירים המצוינת ביותר בטלוויזיה"

גלי גינת. צילום מסך,
גלי גינת/צילום מסך

העיתונאית גלי גינת חוזרת לחדשות 10: גינת מצטרפת לתוכנית התחקירים "המקור" עם רביב דרוקר וברוך קרא. גינת (34) משמשת בשנים האחרונות ככתבת משפט בוואלה! News.

גינת החלה את דרכה העיתונאית ככתבת במוספי העיתון "מעריב", ולאחר מכן עברה לחדשות 10 שם עבדה כתחקירנית וכתבת בתכנית "שישי", במחלקה הדוקומנטרית וכן ככתבת בתכנית "הצינור" עם גיא לרר. בין כתבותיה הבולטות בשנים האחרונות: תחקיר ההטרדות המיניות של השחקן משה איבגי - יחד עם כתב וואלה! תרבות שגיא בן נון - וחשיפת החקירה נגד מפקד מצ"ח והמסמכים שהודלפו לו.

לפני כשנה פורסם בוואלה ברנז'ה כי שרון שפורר עוזבת את "המקור" כעבור מספר חודשים בלבד בתכנית. שפורר שימשה כתחקירנית בכירה ב"המקור", הופיעה כפרשנית במהדורת החדשות המרכזית והשתתפה פעמים אחדות בפאנל של "שישי עם אילה חסון". כיום היא כתבת באתר "המקום הכי חם בגיהינום".

גינת מסרה: "עצוב להיפרד ממערכת וואלה! News המצוינת ובעיקר מאבירם אלעד וממיכל קליין, שני אנשי מקצוע מעולים, שהביאו אותי למקום הזה, אבל אני שמחה לחזור לחדשות 10 ולהצטרף לתכנית התחקירים המצוינת ביותר בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully