וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווי החשיפה של "שבתרבות באר שבע" - 22 מיליון שקל עבור 13 תכניות

27.7.2017 / 13:50

מנתונים שפרסמה "יפעת", הטלוויזיה היא המדיום המוביל בחשיפה של "שבת תרבות באר שבע" בהגשת רועי כ"ץ עם נתח של 73% מסך החשיפה הכללי בתקשורת. באר שבע מובילה בפער ניכר על פני החשיפה בתקשורת של "שבת תרבות" בערים אחרות

יח"צ - חד פעמי

שווי ערך החשיפה של "שבתרבות באר שבע" בהגשת העיתונאי רועי כ"ץ מוערך בכ-22.5 מיליון שקל, כך עולה מנתונים שמפרסמת חטיבת המחקר בחברת "יפעת". מדובר בנתון גבוה במיוחד עבור 13 תכניות בלבד של "שבתרבות באר שבע", שמפיקה לשכת דובר העירייה. בשנה שעברה עמד שווי החשיפה על כ-21 מיליון שקל.

כאשר בוחנים את מספר האייטמים (629) עולה כי ממוצע שווי החשיפה לאייטם היה גדול יותר מהשנה שעברה. כלומר, האייטמים שנעשו על "שבת תרבות" שודרו בבמות נרחבות יותר - כולל תכניות סאטירה ותרבות בטלוויזיה אליהן הגיעו ציטוטים וסוגיות שעלו באירוע ותפסו מקום בולט יותר לעומת שנה קודמת.

שבת תרבות. יחצ,
שבת תרבות/יחצ

על פי הנתונים, שווי החשיפה בטלוויזיה מהווה 73% מהחשיפה בכלי התקשורת. בנוסף, "שבתרבות באר שבע" מובילה באופן ניכר בהיקף האזכורים שלה בתקשורת על פני אירועי "שבתרבות" במקומות אחרים שהתקיימו בשנת 2017.

שיא החשיפה התרחש בפברואר סביב התבטאות של השר איוב קרא על רובוט סודי שיפעיל בעתיד צה"ל, ואזכורים חוזרים במהדורות החדשות לאיום שהשמיע שר הביטחון ליברמן על חייו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה.

אמנון יוסף, דובר עיריית באר שבע ועורך התכנית מזה 19 שנים, מסר: "'שבתרבות באר שבע' ממוצבת כבר זמן רב כאירוע המשפיע על סדר היום התקשורתי בישראל, ומהווה מודל חיקוי לרשויות רבות בארץ. עיריית באר שבע ייסדה את המסורת לתוכנית בפורמט זה ועל כך אני גאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שבת תרבות. יחצ,
שבת תרבות/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully