וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לחגיגות ה-70: בכירי תעשיית הבידור חברו לסדרה חדשה של ערוץ 10

30.7.2017 / 14:24

הסדרה תספר את סיפורה של המדינה והחברה בישראל כפי שהם משתקפים בשירים ב-70 שנים האחרונות. את הסדרה תפיק טמירה ירדני. העורכת הראשית: אתי אנטה-שגב

אתי אנטה-שגב. שי אוקנין
אתי אנטה-שגב/שי אוקנין

ערוץ 10 נערך לחגיגות ה-70 למדינת ישראל וישדר במסגרת זו מספר סדרות דוקומנטריות שיעסקו במגוון נושאים, כשאחת מסדרות הדגל תעסוק בתולדות המוסיקה בארץ.

הסדרה תספר את סיפורה של המדינה והחברה בישראל כפי שהם משתקפים בשירים ב-70 שנים האחרונות. את הסדרה תפיק טמירה ירדני, העורכת הראשית היא אתי אנטה-שגב, מבכירי תעשיית המוזיקה. את הסדרה יביים אדם סנדרסון, והתסריטאית היא שירי ארצי.

מערוץ 10 נמסר: "ערוץ 10 נערך לשידורים מיוחדים לקראת 70 שנה למדינה. אנו גאים להוציא לדרך סדרה דוקומנטרית על המוסיקה הישראלית שנוגעת לכל אחד ואחת מאיתנו בהובלתם של היוצרים ואנשי התוכן המובילים בישראל".

ירדני אמרה כי "70 שנה של יצירה ישראלית לאורך הדורות, שהם השתקפות החיים שלנו מ?קו?ם המדינה ועד ימינו, שיצליח לגעת בכל אחד ואחת מאיתנו".

אנטה אומרת כי "יותר משהסדרה מדברת על מוזיקה, היא מדברת עלינו. מאז ומעולם רשמה המדינה שלנו את ההיסטוריה שלה בפזמונים, וכשאתה מסתכל על השירים האלה, ועל האומנים שביצעו אותם, אתה מגלה שהם מספרים את הסיפור של כולנו. השירים האלה הם סיפור החיים של החברה הישראלית במאה השנים האחרונות".

ארצי מסרה: "בעבור כל מי שגדל וחי בארץ הזאת, המוזיקה הישראלית היא פסקול חיים. הסדרה תספר את סיפורה של המדינה כמו שהוא משתקף מבעד לשירים שלנו. שירים הם זהות, הם שייכות, הם נגינה של קול פנימי והם מרחב רגשי שבו נפגשים כולנו. להיות חלק מיצירתה של סדרה כזו , זו בעבורי הזמנה למסע מרגש במיוחד שמחבר את צלילי הפעם והעכשיו, האישי והקולקטיבי, לכדי ניגון מתמשך אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully