וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוף על המגרש של RGE: מעבר נוסף מערוץ הספורט לערוץ 10

31.7.2017 / 14:15

נרקם הצוות החדש של "הצינור" עם הרכש החדש של ערוץ 10 - אבי כהן, עורך התכנית "מגרש פתוח", כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחרונה הצטרפו לצוות התוכנית גם איתי בן נסים שערך את חדשות הלילה בערוץ 2

טל ברמן. ניר פקין
טל ברמן/ניר פקין

מתגבש הצוות החדש של "הצינור" בערוץ 10: אבי כהן, עורך התכנית "מגרש פתוח", עוזב את ערוץ הספורט וצפוי להצטרף לצוות העריכה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. כהן צפוי לערוך את התכנית בהגשתו של טל ברמן, שעובר גם הוא מערוץ הספורט (שם הגיש את "מגרש פתוח") לערוץ 10 – שניהם בבעלות קבוצת RGE.

לקראת פיצול ערוץ 2 הצטרפו לאחרונה לערוץ 10 איתי בן ניסים שערך את "חדשות הלילה" בערוץ 2, ערן בר און שהיה העורך הראשי של התוכנית הכלכלית בערוץ 20 ותמי מרגלית שהייתה מפיקה ראשית של "הבוקר של קשת".
כהן הוא אחד העורכים הוותיקים בערוץ הספורט, וערך את "מגרש פתוח" בשנים האחרונות. עזיבתו מצטרפת לשורה של בכירים בערוץ הספורט שעזבו לאחרונה - בהם רועי גלדסטון ותומר לוי.

כפי שדווח לראשונה בוואלה ברנז'ה, לפני מספר שבועות הודיע לרר על עזיבתו הפתאומית את ערוץ 10 אחרי 12 שנה. לרר צפוי לעבור לזכיינית ערוץ 2 לקראת המעבר ל-7 ימי שידור אשר יתקיים בנובמבר השנה. לאחר מכן פורסם בוואלה ברנז'ה כי ברמן יחליף את לרר ויגיש את "הצינור" במקומו. ברמן הגיש את "מגרש פתוח" בערוץ הספורט, ומגיש ברדיו eco99fm. המחליפים של ברמן בערוץ הספורט יהיו מגישי תוכנית הבוקר של הערוץ, הראל סלוצקי ועופר דומינגז, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אבי הוא נכס לכל מקום בו יהיה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

כהן מסר: "שום דבר עוד לא סגור".

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully