וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בתחנה: ניתאי ענבי ישמש ככתב הכלכלה של גל"צ

2.8.2017 / 11:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי ענבי, ששירת בתחנה עד ליולי האחרון וסיקר את תחום התחבורה, יחליף את תומר ורון שהודיע לאחרונה על עזיבתו; זהותו של המחליף של רסקין, שעובר לקשת, תיקבע ככל הנראה עם כניסתו לתפקיד של המפקד החדש שמעון אלקבץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתאי ענבי מונה לתפקיד כתב הכלכלה של גל"צ, כך נודע לוואלה ברנז'ה. ענבי יחליף בתפקיד את תומר ורון, שהודיע על עזיבתו. בנוסף לסיקור תחום הכלכלה בגל"צ, ענבי גם ישמש כעורך בתחנה. ענבי שירת בתחנה עד לחודש יולי האחרון, וסיקר את תחום התחבורה. הוא זכה בעבר בחייל מצטיין יחידתי וכן בפרס מפקד גל"צ השנה על הפרויקט שהוביל של הבגרות המשודרת.

עדיין לא ברור מי יחליף בתוכנית הבוקר את ניב רסקין, שעובר לקשת לקראת פיצול ערוץ 2. ככל הנראה זהותו של המחליף תיקבע רק לאחר כניסתו לתפקיד של מפקד גל"צ החדש, שמעון אלקבץ, בחודש הבא.

ורון הודיע לפני מספר שבועות כי הוא עוזב את גל"צ לאחר ששימש ככתב הכלכלה בתחנה במשך כשנה וחצי, ועובר לתחום החינוך הפיננסי וייעוץ משכנתאות לזוגות צעירים.

השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי מנהלת התוכניות של התחנה, מאיה להט-קרמן, עוזבת את גל"צ לאחר שמונתה למנהלת היחידה החדשה לפיתוח אקדמי והוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה. היא שימשה כמנהלת התוכניות של התחנה הצבאית ב-4 שנים האחרונות, והתמודדה לאחרונה במכרז למפקד גל"צ והגיעה לשלישיית המועמדים הסופית – כאשר מי שנבחר לבסוף הוא אלקבץ.

בתחנה אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully