וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען הדמוגרפיה היהודית: שוקן מעניק לעובדי "הארץ" שהפכו להורים שבוע חופש

2.8.2017 / 12:20

למרות הדיווחים על תוכנית קיצוצים שעשויה לצאת לפועל בקרוב, לוואלה ברנז'ה נודע כי במייל ששלח עמוס שוקן לעובדים הוא בישר כי יעניק "שבוע חופשה על חשבון החברה לעובד/ת של העיתון שהוא או היא בן או בת זוג של יולדת"

עמוס שוקן. ראובן קסטרו
עמוס שוקן/ראובן קסטרו

למרות הדיווחים על תוכנית קיצוצים שעשויה לצאת לפועל בקרוב, בקבוצת "הארץ" החליטו להעניק מתנה לעובדים: לוואלה ברנז'ה נודע שכל עובד בעיתון שהפך להורה ב-2017 יקבל 7 ימי חופש אותם יוכל לנצל במהלך כל ימות השנה.

במייל ששלח הבוקר (רביעי) לעובדים מו"ל קבוצת הארץ עמוס שוקן הוא כתב: "אל עובדות קבוצת הארץ ועובדיו, ‎למרות שהכיוון שלנו צריך להיות הקטנת הוצאות לנוכח מה שקורה בשוק הפרסום, החלטנו לעשות צעד בכיוון הפוך ולאפשר שבוע חופשה על חשבון החברה לעובד/ת של העיתון שהוא או היא בן או בת זוג של יולדת. ‎זכות זו תעמוד לכל עובד/ת בחברה שלבת זוגו/ה נולד בן או בת החל מינואר 2017 ועד סוף השנה בלבד".

"כרגע זה רלוונטי ללידות בשנת 2017, אבל אני מקווה שנוכל להאריך את ההסדר גם בשנים הבאות. זה תלוי במצב הכלכלי של החברה, ובהחלטה שנקבל באותה העת. ‎שבוע החופש הזה יתווסף לזכויות הקבועות בחוק, וניתן יהיה לנצלו בכל זמן במשך שנה מהולדת הבן או הבת בתיאום עם הממונה הישיר/ה, ומבלי שייגרע מימי החופשה הרגילים. הזכות היא לעובדים/ות בפועל בעת הניצול, ואם לא נוצלה, תפוג בתום השנה".

הבונוס לעובדים מגיע למרות נתוני סקר TGI האחרון לפיהם העיתון נחלש בצורה משמעותית: "הארץ" ירד מ-4.6% ל-3.9% בשיעור החשיפה בימי חול. גם בגזרת סופ"ש העיתון נחלש מ-6.4% ל-5%. לאחרונה הכחיש שוקן בפני וואלה ברנז'ה דיווחים לפיהם הוא מתכוון לאחד את מערכת "הארץ" עם TheMarker, אבל ככל הנראה בקבוצה מתכננים לבצע קיצוצים שיכללו גם פיטורי עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully