וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב החלפת עורכים ב"פגוש את העיתונות": דן דובין יחליף את דן שחורי

6.8.2017 / 16:33

פרסום ראשון: דן דובין מונה לעורך "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא יחליף את דן שחורי שסיים את תפקידו לאחר כעונה אחת בלבד - בשל נסיעה לחו"ל. במקביל ימשיך דובין בתפקידו בגל"צ כעורך מהדורות החדשות

דן דובין. יחצ,
דן דובין/יחצ

שוב תחלופת עורכים ב"פגוש את העיתונות": דן דובין מונה לעורך "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא יחליף את דן שחורי שסיים את תפקידו לאחר כעונה אחת בלבד לטובת מעבר לחו"ל. דובין יחל בשבועות הקרובים לערוך את "פגוש את העיתונות" המשודרת מדי שבת. במקביל ימשיך דובין בתפקידו בגל"צ כעורך מהדורות החדשות.

דובין (27) החל את דרכו העיתונאית בגל"צ לפני כשמונה שנים שם שימש בתחילה ככתב נדל"ן וסיקר בין היתר את המחאה החברתית ב-2011. לאחר מכן, שימש כעורך מבזקי חדשות ומגוון תכניות האקטואליה המובילות של התחנה הצבאית. בשנת 2016 דובין זכה בפרס מפקד גלי צה"ל על תכנית מיוחדת לזכר השר אורי אורבך ז"ל.

בדצמבר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי שחורי ישמש כעורך החדש של תכנית האקטואליה של חדשות 2. "פגוש את העיתונות" סבלה בשנה וחצי האחרונות מטלטלות רבות ושינויי עורכים תכופים. בסוף אוקטובר פורסם בוואלה ברנז'ה כי יניב אלון עוזב את תפקידו כעורך התוכנית אחרי כחודשיים בלבד. אלון נכנס לתפקידו בספטמבר, עם תחילת העונה האחרונה של התוכנית, והחליף את יונתן למזה אשר שימש אף הוא בתפקיד עונה אחת בלבד.

בחדשות 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully