וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 0404: מעכשיו גם ברדיו

7.8.2017 / 10:12

בועז גולן, מייסד אתר 0404 מצטרף לרדיו "גלי ישראל" עם תכנית שבועית חדשה. על הפרק: "גילויים שאינם מגיעים לידיעת הקהל דרך אמצעי התקשורת המרכזיים"

לוחמים בצה"ל קוראים לנקמה בערבים בעקבות רצח שלושת הנערים החטופים. יולי 2014. באדיבות אתר 0404, מערכת וואלה! NEWS
לוחמים בצה"ל קוראים לנקמה בערבים בעקבות רצח שלושת הנערים החטופים. יולי 2014/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר 0404

בועז גולן, מייסד אתר 0404 מצטרף לרדיו "גלי ישראל" (FM94/106.5) עם תכנית שבועית חדשה שתשודר בתחנה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התכנית, אותה יגישו גולן ויערה זרד, תשודר בימי שני בין השעות עשר עד חצות בלילה ו"תעסוק בחשיפות וגילויים חדשים ובלעדיים שאינם מגיעים לידיעת הקהל דרך אמצעי התקשורת המרכזיים". השניים יראיינו גורמים שונים, ביניהם פוליטיקאים, אנשי צבא ואזרחים שעברו חוויות שעליהן הם מדווחים.

אתר החדשות 0404 של גולן פועל גם באמצעות דף פייסבוק, שלו כ-446 אלף מנויים. האפליקציה של האתר זכתה למאות אלפי הורדות, ואילו הגלישה באתר, כך על פי מקימיו, עומדת על 600 אלף גולשים מדי יום.

ישראל פריד, מנכ"ל גלי ישראל: "אנחנו מאמינים בחיבור נכון של עשיית רדיו עם עולם הדיגיטל והרשתות החברתיות, והצטרפותו של בועז גולן הוא צעד נוסף בכיוון הזה. אני בטוח שיהיה מסקרן מאוד להביא את הפעילות המקצועית של גולן לשעתיים שבועיות של אקטואליה מאוזנת".

בועז גולן: "שמח להצטרף למשפחת גלי ישראל, שיתוף הפעולה עם 0404 זאת הזדמנות מצוינת לספר לעם ישראל את מה שצריך וחייב לדעת, יש כאלה המונעים זאת ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully