וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הכי חם: 80 אלף שקל בשלושה ימים

וואלה ברנז'ה

7.8.2017 / 10:53

האתר "המקום הכי חם בגיהינום" יצא בקמפיין מימון המונים לגיוס 200 אלף שקל עבור תחקירים. בסופ"ש האחרון עלה סרטון מיוחד שנוצר עבור הקמפיין ובו רואים את שרון שפורר מוצגת כמעין סופרוומן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר "המקום הכי חם בגיהינום" יצא בקמפיין מימון המונים לגיוס 200 אלף שקל עבור תחקירים. בסופ"ש האחרון עלה סרטון מיוחד שנוצר עבור הקמפיין ובו רואים את העיתונאית שרון שפורר המוצגת כמעין סופרוומן כשברקע שומעים מושאי סיקור שונים מאיימים עליה בתביעות השתקה וכו. את הסרטון ביימה עורכת האתר אירית דולב ואת האנימציה עיצבה דניאלה שניצר. עד כה האתר גייס סכום של כ-80 אלף שקל.

בין היתר, דודו דגמי אומר לשפורר: "שיקרת בעיתון שאני הכי גדול בארץ, סוחר נשים הכי גדול בארץ, ולא הייתי אפילו הבינוני בארץ", ו"אני אקח אותך לבתי משפט, אני אכניס אותך למקומות שאת לא רוצה להיות בהם". עוד שומעים את היחצ"ן רני רהב אומר לעיתונאית: "בהזדמנות הראשונה את תחטפי ממני טיל רעל לטלוויזיה שאת לא תצאי מהבית. אני מבטיח לך".

עוד נאמר בסרטון: "רק ב'מקום הכי חם בגיהינום' שרון שפורר יכולה להוציא את עשרות התחקירים שהיא עובדת עליהם: הבנקים, מערכת המשפט, מטרידים מיניים בעמדות כוח. הכוחות ששולטים בחיים שלכם – אי אפשר לעמוד מולם לבד. אנחנו עובדות בשבילכם לא נוכל לעשות זאת בלי גב כלכלי של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully