וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לארמוזה: מכר את "The Final Four" לרשת FOX בארה"ב

9.8.2017 / 10:54

FOX הודיעה רשמית כי רכשה לשידור בפריים-טיים את הפורמט של "ארמוזה פורמטס"The Final Four. זהו הפורמט הראשון שתעלה הרשת בז'אנר מאז סיימה את שידוריה של "אמריקן איידול"

פרומו אמריקן איידל עונה 15. צילום מסך
מתוך: פרומו לעונה ה-15 והאחרונה של "אמריקן איידול"/צילום מסך
הודעה זו דרמטית במיוחד עבר הרשת, שכן במשך 15 עונות שידרה את "אם" כל תכניות הז'אנר - "אמריקן איידול" בהנחיית ריאן סיקרטס והיתה הראשונה להעלות תכנית תחרות שירה לפריים-טיים ששינתה את פני הטלוויזיה. כעת מחדשת הרשת מסורת זו עם תכנית שפותחה בישראל

הישג לתעשיית הפורמטים הישראלית: רשת FOX הודיעה רשמית כי רכשה לשידור בפריים-טיים את הפורמט של "ארמוזה פורמטס" "The Final Four. דנה וולדן וגארי ניומן, יו"ר ומנכ"לי קבוצת FOX, הכריזו כי הרשת האמריקאית הזמינה את הפורמט, שייקרא בגרסה האמריקנית "The Four" ויופק על ידי ITV Entertainment בשיתוף עם "ארמוזה פורמטס".

עוד נמסר כי אבי ארמוזה, מייסד ומנכ"ל החברה, יכהן כמפיק בפועל של התכנית לצד דיוויד ג'ורג', אדם שר, דיוויד איילנברג, ג'סיקה סבסטיאן-דאייה, סיימון תומס, בקה ווקר ודיוויד פרידמן. מחלקת הפיתוח של ארמוזה פורמטס, בראשות נחמה כהן, אלווין ויזטלי דה גרוט ומושיקו כהן, אחראים לפיתוח הפורמט.

הודעה זו דרמטית במיוחד עבר הרשת, שכן במשך 15 עונות שידרה את "אם" כל תכניות הז'אנר - "אמריקן איידול" בהנחיית ריאן סיקרטס והיתה הראשונה להעלות תכנית תחרות שירה לפריים-טיים ששינתה את פני הטלוויזיה. כעת מחדשת הרשת מסורת זו עם תכנית שפותחה בישראל.

"The Final Four" היא תחרות השירה הראשונה לפריים טיים שארמוזה פורמטס פיתחה ומפיקה. התוכנית מתחילה בנקודה שבה כל התכניות האחרות מסתיימות: ב- The Final Four- ארבעת הפיינליסטים מוכרזים כבר בפרק הראשון ובכל פרק מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אחד מהם. באמצעות אפליקציה ייעודית יכולים הצופים להציע עצמם כמתמודדים ואולי לזכות בהזדמנות להתחרות מול הארבעה הנבחרים. בפרק סיום העונה, יתמודדו ארבעת הפיינליסטים של העונה, אלו אינם בהכרח ארבעת הזוכים שהוכרזו בתחילתה – ראש בראש.

המתמודדים החדשים עשויים להיות מעריצים שצפו בתכנית מהבית ובין לילה עולמם מתהפך בהפיכתם לכוכבים שעשויים למצוא עצמם שרים על הבמה באולפן. הצופים המעוניינים להתחרות ולהדיח את ארבעת הזמרים שעל הבמה, יקבלו הזדמנות להגיש סרטון-אודישן לתחרות. זו הפעם הראשונה אי פעם, שאמריקה תוכל להכריע בשאלה מי עולה על הבמה: הצופים יוזמנו להצביע באודישנים שישודרו ולהחליט מי ישתתף בתכנית. בקרוב תודיע הרשת על זהות חבר השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully