וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי "כאן" בדרך לסכסוך עבודה? "מזועזעים מהסחטנות של ההנהלה"

9.8.2017 / 15:13

שלושה חודשים להקמתו, משבר בתאגיד השידור: חוזר שנשלח על ידי הוועד והגיע לידי וואלה ברנז'ה, קורא לאסיפת עובדים בהולה נגד ההנהלה ו"הכוחניות שבה היא מקדמת החלטות חד צדדיות". "כאן" בתגובה: "השינויים - הוגנים ונועדו לשמור על כספי ציבור"

אלדד קובלנץ. איתמר פרל ונמרוד קמחי, מערכת וואלה! NEWS
חזית חדשה. מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ/מערכת וואלה! NEWS, איתמר פרל ונמרוד קמחי

שלושה חודשים להקמתו, "כאן" בדרך לסכסוך עבודה? חוזר שנשלח היום (רביעי) לעובדי התאגיד על ידי ועד העובדים בארגון והגיע לידי וואלה ברנז'ה, קורא לאסיפת עובדים בהולה בנושא "הסחטנות של ההנהלה והפגיעה בעובדים".

"בשבועות האחרונים ההנהלה קידמה שורה של צעדים באופן חד צדדי, שהאחרון שבהם היה עניין הנסיעות. ניסינו ללבן את הסוגיות האלה בדרך של הידברות, במגוון פורומים ומול מספר גורמים בהנהלה, אבל אין תוצאות", נכתב בחוזר.

על פי עובדים ב"כאן", מדובר בסוגיות כמו ביטול אחזקת רכב (פגיעה של מאות שקלים הנוגעת לעשרות עובדים), וכן הנחיות שניתנו לאחרונה על ביטול רטרואקטיבי של שעות נוספות שביצעו החודש. בנוסף, בוועד מוחים גם על שינוי לרעה שחל לדבריהם בהסדרי האש"ל הכולל ביטול כרטיסי הטבות, הקטנת סכום התשלום על ארוחות בתפקיד וכיוצ'.

במכתב נכתב עוד כי "אנחנו מזועזעים מהסחטנות של ההנהלה והכוחניות שבה היא מקדמת החלטות הכרוכות בפגיעה בעובדים באופן חד צדדי ומנחים את כל העובדים לא לחתום על שום ויתור או שינוי בתנאי העבודה שלכם בלי להתייעץ לפני זה עם ארגון העיתונאים או הוועד".

"לא נסכים שזכויות העובדים יהיו הפקר ושכל כמה ימים תבוא הנחתה אחרת. לאחר שהדיבורים לא עזרו, אנחנו שוקלים לנקוט צעדים חריפים יותר, כולל במקרה הצורך, הכרזה על סכסוך עבודה". במכתב נכתב כי אסיפת עובדים ראשונה תתקיים במודיעין ביום ראשון הקרוב.

מ"כאן" נמסר בתגובה כי "ההתנהלות מול העובדים ותנאי העסקתם הוגנת ומנוהלת על פי חוק והנחיות הממונה על השכר במשרד האוצר. כגוף בהרצה, נעשים שינויים כאלו ואחרים על מנת לעמוד בחוק, להיות הוגנים כלפי ציבור העובדים ולשמור על כספי ציבור. אנו נמשיך לנהל דיאלוג הוגן וראוי עם העובדים בצינורות המקובלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully