וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להטריל את קושמרו: "הסתחבק עם נאצי – יאללה לכתוב לו"

17.8.2017 / 14:03

(עדכון) הראיון של דני קושמרו עם ריצ'ארד ספנסר עורר ביקורת רבה ברשתות החברתיות – עד כדי כך שאחד הגולשים אף פרסם את מספר הטלפון של מגיש חדשות 2 וקרא לגולשים להטריד אותו: "לא להאמין שאפשרת לנאצי להתראיין בתכנית שלך. תתבייש"

דני קושמרו. צילום מסך,
דני קושמרו/צילום מסך

(עדכון: 18:00)

הראיון של דני קושמרו אתמול (רביעי) במהדורה המרכזית של חדשות 2 עם ניאו-נאצי בשם ריצ'ארד ספנסר, עורך האתר ALTRIGHT, עורר ביקורת רבה ברשתות החברתיות – עד כדי כך שאחד הגולשים אף פרסם את מספר הטלפון הסלולרי של מגיש חדשות 2 וקרא לגולשים להטריד אותו במחאה על הראיון עם מארגן מפגן השנאה בארה"ב.

גולש בשם איתמר ווייצמן פרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "דני קושמרו אתמול הסתחבק עם נאצי – יאללה לכתוב לו". בנוסף, הוא פרסם התכתבות שלו בוואצאפ עם קושמרו, בה הוא כתב למגיש החדשות: "לא להאמין שאפשרת לנאצי להתראיין בתכנית שלך. תתבייש סבא וסבתא שלי מוסרים לך מהקבר ללכת לעזאזל".

גם בעמוד הפייסבוק של תנועת "מחזקים" תקפו את הראיון המדובר וטענו כי "דני קושמרו וערוץ 2 נתנו גיבוי לימין הישראלי, שנותן גיבוי שקט לטראמפ ולנאצים בארה"ב. ערוץ 2 נתן במה לאחד המנהיגים הנאצים והאנטישמים ביותר בעולם". בנוסף לכך, נציגי התנועה שלחו מספר תלונות בנושא לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

בראיון קושמרו שאל את ספנסר: "אני ראיתי בסרטון אדם שמאמין בעליונות לבנה דורס בעזרת מכוניתו מפגינים מהשמאל - האם זה לא פשע? רצח?". עוד שאל קושמרו את ספנסר, "ראינו את החברים שלך צועקים 'יהודים לא יחליפו אותנו' וסיסמאות אנטי-יהודיות. האם זו לא אנטישמיות, האם זה לא פשע שנאה?".

הראיון זכה לביקורת רבה בטוויטר, כאשר בין היתר מספר גולשים צייצו: "דני קושמרו חי באשליה שאם הוא באולפן, לבוש בחליפה ועונב עניבה, הוא עיתונאי. פייק ניוז"; "את אבי גבאי דני קושמרו תקף וזילזל בצורה חדה, מתנשאת, מזלזלת ודוחה. אבל נאצי, שקט, צריך לשמוע את דעתו"; " 1939. חדשות 2. דני קושמרו מגיש: שלום היטלר, מאשימים אותך בגזענות. תגובתך?"; " דני קושמרו לבן (או חיוור) יותר מהניאו-נאצי שראיין, שמע שארה"ב צריכה להיות ללבנים בלבד (יהודים לא נחשבים), והודה לו בסיום על הדברים".

טרם התקבלה תגובה מקושמרו ומחדשות 2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דני קושמרו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
דני קושמרו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully