וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי שחזר לפרינט - "עכבר העיר" יימחק

21.8.2017 / 13:32

סוף דרכו של מותג "עכבר העיר": לוואלה ברנז'ה נודע כי בקבוצת הארץ החליטו להפסיק להדפיס את המקומון, וחלק מתכני האתר יוטמעו באתר "הארץ". ההחלטה בנוגע להמשך העסקתם בקבוצה של 14 עורכים המועסקים ב"עכבר העיר" תתקבל רק לאחר החגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף דרכו של המותג "עכבר העיר": לוואלה ברנז'ה נודע כי בקבוצת הארץ החליטו להפסיק להדפיס את המקומון, וחלק מתכני האתר יוטמעו באתר "הארץ". על פי גורם בכיר בקבוצה, ההחלטה לא קשורה לתוכנית הקיצוצים הרחבה עליה צפויים להודיע בקרוב ראשי הקבוצה, ואולם ביטול המותג של "עכבר העיר" קשור ברצון ליצור סינרגיה בקבוצת "הארץ", ולמקד את התכנים החשובים באתר "הארץ".

הגורם אף אמר לוואלה ברנז'ה כי "'עכבר העיר' מיצה את היכולות שלו להתפתח". עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של כ-14 עורכים המועסקים ב"עכבר העיר", וכל החלטה בנושא תתקבל ככל הנראה רק אחרי החגים. במערכת מועסקים כיום 8 עורכי תוכן, 5 אנשי מכירות (כולל תוכן שיווקי), מפיקה ומנכ"ל המכירות - שכבר הודיע על עזיבתו. בנוסף לכך, עורכת נוספת נמצאת בחופשת לידה. מי ששימש כעורך הראשי של הגרסה המודפסת של "עכבר העיר" בחודשים האחרונים הוא אורי דיין, שבעבר שימש כעורך חדשות ברשת המקומונים של שוקן.

ההחלטה לבטל את המותג של "עכבר העיר" מגיעה זמן קצר בלבד לאחר ההודעה של המנכ"לית והעורכת הראשית, טל לוין, על עזיבתה את התפקיד לטובת קבוצת "הארץ", כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בחודשים הקרובים לוין צפויה להתמנות לתפקיד בכיר בחטיבת הדיגיטל של קבוצת "הארץ". מי שהחליפה בינתיים את לוין בעריכת "עכבר העיר" הייתה טלי קושניר, שהייתה בעבר עורכת במקומון ושימשה כסגנית של לוין עד לעזיבתה.

בפברואר האחרון, כ-4 שנים לאחר שייצא הגיליון האחרון, פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצת שוקן החליטו להחזיר את הגרסה המודפסת של "עכבר העיר". בנוסף, עלה לאוויר - בהובלתה של לוין - אתר חדש ל"עכבר העיר", שכלל מיתוג חדש. "עכבר העיר" התחיל בגרסת הפרינט, כמוסף פנאי ובידור המצורף למקומון "העיר". ב-2006 עלה לרשת אתר האינטרנט "עכבר העיר". בשנת 2012 הוחלט לבצע איחוד של מערכת העיתון המודפס "עכבר העיר" עם האתר.

ב"הארץ" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully