וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 נגד 2? ערד ניר משלם את המחיר

21.8.2017 / 18:29

בטור חסר תקדים בין ערוצים מתחרים, תקף אמיר איבגי מערוץ 20 את ערד ניר מחדשות 2 וביקר את אופי הסיקור שלו בגל הטרור האחרון. איבגי: "ש נתק מוחלט בין המציאות לערד ניר. הוא בצד אחד, והמציאות בצד השני". צפו

צלמים זמניים מורשים

בטור חסר תקדים בין ערוצים מתחרים, אמיר איבגי ביקר אתמול (ראשון) בחריפות את ערד ניר מחדשות 2. מגיש ערוץ 20 תקף את עורך חדשות החוץ של חדשות 2, וסקר את ההתנהלות שלו ברשתות החברתיות ואת הדברים שאמר בפאנל "אולפן שישי" האחרון בהקשר גל הטרור באירופה.

איבגי אמר בין היתר כי "אין טעם להסתיר. כולם יודעים את מערכת היחסים המוזרה הזאת כולם רואים והגיע הזמן שנדבר עליה. אז מה בדיוק קורה שם ביניהם, בין ערד ניר לבין המציאות? הוא מסרב להכיר בה היא מנסה לרמוז שככה היא ואין מה לעשות - אבל הוא? הוא בשלו. עד כדי כך שלפעמים יש נתק מוחלט ביניהם. ערד ניר בצד אחד, והמציאות בצד השני".

עוד אמר, "רוב החברים מהברנז'ה, שיש להם תמיד מה לומר על כל דבר, רואים את זה ושותקים - ועדיין מרגישים קצת לא נעים. בנסיבות אחרות באמת שלא היינו מתערבים אלא שמערכת היחסים הזאת מתקיימת על המסך שלנו וברשתות החברתיות. ומדי פעם, כמו בסופ"ש האחרון היא מערבת לתוכה גם חיילנו ושוטרנו...מציאות של טרור? לא אצל ערד ניר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבק האמיתי. ערוץ הכנסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

איבגי מציין בטורו כי ניר צייץ בטוויטר: "נער בן 17 איים בסכין על לוחמי מג"ב. הם ירו בו למוות. לוחם מג"ב נפצע. מנתז-ירי לעבר הנער שמת! צה"ל יהרוס את בית המשפחה...#אמאהיאאמאהיאאמא". בהקשר הזה איבגי אמר כי בכך "ערד העניק השוואה מקוממת למשפחות השכולות של נרצחי הטרור. לא מחבל, לא פיגוע, לא ניסה לרצוח - נער איים בסכין - והם ירו בו למוות, והרבה אמפטיה לאמא".

מלבד איבגי, יש לציין את הפוסט של השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שתקף גם הוא את ניר בעקבות הציוץ המדובר. ארדן כתב: "הבטחתי לעצמי שלא אעסוק יותר בערד ניר אבל זה בלתי אפשרי . כל הקווים האדומים נחצים. אז תקשיב טוב ערד. לא הייתי מתייחס שוב לדבריך, כי הם כבר מגיעים לשלב ההזוי, אבל הואיל ואתה ראש דסק החוץ בחברת החדשות הגדולה בישראל, אין ברירה: 'הנער' שניסה לשחוט ולרצוח היום את שוטר מג"ב בצומת תפוח הוא מחבל שפל, כן כן, בדיוק כמו זה שדרס למוות בברצלונה 14 אנשים".

ברקע לדברים יש לציין את המאבק המשפטי הארוך המתנהל בין שני הערוצים – על הזכייה במכרז הפעלת ערוץ הכנסת. רק לאחרונה אמרו בערוץ 20 כי דחיית הדיון בבג"ץ לעוד כחודשיים, בעתירה נגד הזכייה של ערוץ 20 במכרז להפעלת ערוץ הכנסת, תגרום להם נזק של מעל מיליון שקל.

כזכור, חדשות 2 וקבוצת RGE, בעלת ערוץ 10, עתרו נגד הזכייה של ערוץ 20 במכרז בטענה שהצעתו הייתה "תכסיסנית שדינה להיפסל". בינתיים חדשות 2 היא זאת שממשיכה להפעיל את ערוץ הכנסת, עד להכרעת בג"ץ בנושא. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לאחר דיון מחודש בנושא, במועצת הכבלים והלווין אישררו את הזכייה של ערוץ 20 במכרז ערוץ הכנסת.

ניר וחדשות 2 סירבו להגיב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully