וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור 12 שנה: מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט פורשת מתפקידה

23.8.2017 / 9:42

רונית חסין הוכמן, המשמשת כמנכ"לית קבוצת התקשורת משנת 2005, הודיעה לאחרונה לבעלי הקבוצה, אלי עזור, על רצונה לסיים את תפקידה. היא תפרוש מהתפקיד בספטמבר. לאחרונה מונה מוטי בר-זיו למנכ"ל קבוצת מעריב

רונית חסין הוכמן. מרק סלם,
רונית חסין הוכמן/מרק סלם

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן, פורשת מהתפקיד כעבור 12 שנה. חסין הוכמן, המשמשת כמנכ"לית מ-2005, הודיעה לפני כשלושה חודשים הודיעה חסין הוכמן לבעלי הקבוצה, אלי עזור, על רצונה לסיים את תפקידה. היא תפרוש מהקבוצה בספטמבר הקרוב. לאחרונה מונה מוטי בר-זיו, לשעבר המשנה למנכ"ל "גלובס", לתפקיד מנכ"ל קבוצת מעריב - שבבעלות הג'רוזלם פוסט.

מאז מינוייה למנכ"לית, חסין הוכמן יזמה וניהלה שורה של מהלכים ואת כניסת הקבוצה לתחומי פעילות חדשים. בין היתר השיקה את הג'רוזלם פוסט לייטוק – ביה"ס ללימודי אנגלית - וכן את בית הספר ללימודי עברית עבור יהדות התפוצות. במקביל ייסדה את כנס הג'רוזלם פוסט בניו יורק, המתקיים מזה שבע שנים וכן את כנס הדיפלומטים המקשר בין שגרירים ודיפלומטים, אנשי ממשל, צבא וביטחון.

בנוסף, היא ניהלה את המהלך לרכישת עיתון מעריב, ומיזוגו לתוך קבוצת הג'רוזלם פוסט, לצד השקת אתרים ואפליקציות חדשות כמו TMI (אתר הרכילות של מעריב), אתר האינטרנט החדש של העיתון, אתר ספורט 1 ואחרים.

חסין הוכמן מסרה: "קבוצת הג'רוזלם פוסט הגיעה להישגים מדהימים בשנים האחרונות שכללו מעבר לצמיחה בכל תחומי הפעילות, גם פיתוחים חדשים דוגמת הג'רוזלם פוסט לייטוק, לייט ודיגיטל שהפכו למובילים בתחום לימודי האנגלית בישראל. הקבוצה הייתה לי לבית מדהים עם צוות עובדים נפלא ומחויב. נפלה בחלקי הזכות לעבוד עם אלי עזור - מו"ל ובעלים נדיר שנתן לי את ההזדמנות והתמיכה בהובלת הקבוצה הזו להישגים והצלחות במהלכים עסקיים אמיצים שהוכיחו את עצמם. אני גאה לסיים תקופה רצופת אתגרים ועשייה ברוכה, וערוכה לאתגר הניהולי הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully