וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין 100 ימי חסד: "גלובס" בדרך לסכסוך עבודה

24.8.2017 / 11:12

הוועד טוען כי בימים האחרונים הם פנו למו"ל ליובל סיגלר בבקשה לקבל מידע לגבי שינויים הצפויים בתנאי עבודתם. לדבריהם, "כל בקשותינו לקבל מידע מהימן לא זכו לתשובה עניינית, וכל שנענינו היה בנוסח: הפסיקו להפיץ פייק ניוז"

אלונה בר און. איל יצהר, מערכת וואלה! NEWS
אלונה בר און/מערכת וואלה! NEWS, איל יצהר

ועד עובדי "גלובס" ביקש היום (חמישי) להכריז על סכסוך עבודה בעיתון. במכתב שנשלח לעובדים הוועד טוען כי בימים האחרונים הם פנו למו"ל ליובל סיגלר בבקשה לקבל מידע לגבי שינויים הצפויים בתנאי עבודתם של חברי המערכת, כמו הפסקת תשלום על הנחיית פאנלים, ואפשרות הפסקת תשלום על כתיבה לחלקים שונים בעיתון.

עוד נכתב כי אתמול נודע שעבודתה של מחלקת הסריקה תיפול על מחלקת הגרפיקה, "וזאת בעקבות פרישת כל אנשי מחלקת הסריקה". מנגד, נמסר כי עבודת הגרפיקה בשעות הערב לאתר תיפול על כתפי כתבי האתר". בוועד טוענים כי "כל בקשותינו לקבל מידע מהימן לא זכו לתשובה עניינית, וכל שנענינו היה בנוסח: הפסיקו להפיץ 'פייק ניוז'".

בנוסף, ההתראה של הוועד על איושים שבוצעו לאחרונה במערכת, מבלי שמולאה החובה לפרסמם קודם לכן בקרב חברי המערכת, לא זכתה לטענת הוועד למענה ענייני. בוועד מצהירים כי מזכירות הארגון תתכנס היום או בתחילת השבוע הבא כדי לדון ולאשר הסכסוך. עם ההכרזה תחל תקופת צינון של 15 ימים, בטרם נקיטה בצעדים ארגוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully