וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת גל הקיצוצים: גם ב"הארץ-TheMarker" ביקשו להכריז על סכסוך עבודה

24.8.2017 / 13:55

בוועד כותבים כי הם מקווים שההנהלה "תשכיל לשבת עימם בתקופת הצינון, לחשוף את תוכניותיה ולשמוע את עמדת העובדים". לפני כחודשיים הכחיש מו"ל "הארץ" עמוס שוקן בפני וואלה ברנז'ה כי מתוכנן איחוד מערכות בין "הארץ" ל-TheMarker

עמוס שוקן. ראובן קסטרו
עמוס שוקן/ראובן קסטרו

לא רק "גלובס": גם ועד עובדי "הארץ-TheMarker" ביקש להכריז על סכסוך עבודה בקבוצה. זאת בעקבות הכרזת ההנהלה על קידום שינוי ארגוני שמשמעותו פגיעה בתנאי עובדים ופיטורים לפי הוועד.

במכתב נטען בין היתר כי "לאור אי הוודאות הנמשכת זמן רב, ועקב הכרזות חוזרות ונשנות של ההנהלה על כוונתם לקדם שינוי ארגוני שיוביל לפגיעה בתנאי ההעסקה של עובדים ופיטורים נרחבים בשתי המערכות, הגשנו לארגון העיתונאים המייצג אותנו בקשה להכריז על סכסוך עבודה".

הארגון צפוי לאשר את הבקשה ביום ראשון הקרוב. מרגע ההכרזה על סכסוך עבודה תחל תקופת צינון של 14 ימים בטרם נקיטה בצעדים ארגוניים, במידה ואכן יידרשו. בוועד כותבים כי הם מקווים שההנהלה "תשכיל לשבת עימם בתקופת הצינון, לחשוף את תוכניותיה ולשמוע את עמדת העובדים".

לפני כחודשיים הכחיש מו"ל "הארץ" עמוס שוקן בפני וואלה ברנז'ה כי מתוכנן איחוד מערכות בין "הארץ" ל-TheMarker. במרץ פורסם בוואלה ברנז'ה כי ב"הארץ" מבצעים תוכנית קיצוצים כאשר לפי התכנון כ-15 עובדים צפויים לעזוב. גורם המעורה בפרטים טען בזמנו כי בעיתון מעדיפים להוציא עובדים לפנסיה על פני פיטורים. עוד פורסם כי המספר של העובדים שיפסיקו לעבוד בעיתון עדיין לא סופי – כאשר הדבר תלוי במי מהעובדים יפוטר ומה גובה השכר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully