וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלושה יוצא אחד: מי יחליף את רסקין בגל"צ?

27.8.2017 / 12:45

כחודש עבר מאז פורסם כי ניב רסקין עוזב את גל"צ ועובר לקשת, ובתחנה הצבאית טרם החליטו מי יחליף אותו. ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי בין האופציות שנשקלות נמצאים עידן קוולר, הקדמת תכניתו של רזי ברקאי ואופציה מפתיעה: ירון דקל

עידן קוולר ירון דקל רזי ברקאי. יח"צ
ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
עידן קוולר ירון דקל רזי ברקאי/עיבוד תמונה, יח"צ ראובן קסטרו

מי יחליף את ניב רסקין בגלי צה"ל? בתחנה הצבאית ממתינים להכרעה של שמעון אלקבץ, שייכנס לתפקידו בסוף השבוע, אך לוואלה ברנז'ה נודע כי בין האופציות שנשקלות למחליף של ניב רסקין בתוכנית הבוקר נמנים המפקד הנוכחי ירון דקל, הקדמת תכניתו של רזי ברקאי ל-8 או עידן קוולר.

כחודש עבר מאז שפורסם כי ניב רסקין עוזב את גל"צ ועובר להגיש את תכנית הבוקר של קשת, ובתחנה הצבאית טרם החליטו מי יחליף אותו. בזמן שבתחנה ממתינים למפקד החדש, שמעון אלקבץ, שייכנס לתפקיד באופן רשמי ביום שישי, לוואלה ברנז'ה נודע שבגל"צ בוחנים כמה אופציות: בין היתר נשקלת האפשרות שהמפקד הנוכחי, ירון דקל, יגיש את תכנית הבוקר של התחנה. דקל, שמסיים השבוע את כהונתו כמפקד גל"צ כעבור כ-5.5 שנים, מגיש בימי חמישי בבוקר בתחנה את "דקלסגל" לצידו של כתב חדשות 2 עמית סגל.

אופציה נוספת שנשקלת היא הקדמת תכניתו של רזי ברקאי ל-8 בבוקר. ברקאי מגיש כיום בתחנה את "מה בוער" ב-10 בבוקר, כאשר החל מתחילת השנה הוא מגיש אותה במתכונת זוגית, ביחד עם רינה מצליח, גורי אלפי ונועה ירון דיין – שהודחה על ידיו כעבור כחודש בלבד. כזכור, לפני כשנה הוחלט לקצר את תוכניתו של ברקאי בשעה, ואולם לאחר שפורסם כי הוא שוקל לפרוש מגל"צ – התוכנית נותרה במתכונת של שעתיים.

בנוסף לכך, גם שמו של עידן קוולר הועלה כאופציה שנשקלת להחלפתו של רסקין. קוולר הוא עורך "חדשות הספורט" של גל"צ וגם מגיש את התכנית "שישבת" בתחנה הצבאית. רסקין, שבעבר הגיש את "חדשות הספורט", הודיע לפני כחודש כי הוא עוזב את התחנה ויגיש את רצועת האקטואליה החדשה של הבוקר של קשת בערוץ החדש של הזכיינית החל מנובמבר.

טרם התקבלה תגובה מגל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully