וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דקל נפרד מגל"צ: "מה שקרה - במקום שקורה עכשיו"

28.8.2017 / 14:02

במייל ששלח לעובדים מפקד התחנה הצבאית - שמסיים השבוע את תפקידו - והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הכין דקל מצגת פרידה מיוחדת עם המהלכים והשינויים שעשה בתחנה; "חלק מה-DNA הבריא שלנו הם התחדשות וריענון"

ירון דקל נפרד מגל"צ. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך המצגת/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
"זו היתה חוויית חיים לעמוד בראש תחנות הרדיו החשובות, הרלוונטיות והמשפיעות במדינת ישראל"

ירון דקל נפרד מגל"צ: במייל ששלח לעובדים מפקד התחנה הצבאית - שמסיים השבוע את תפקידו - והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הכין דקל מצגת פרידה מיוחדת שבה הוא משווק בין היתר את המהלכים והשינויים שעשה בתחנה. בהקשר זה יצויין כי דקל ספג לא מעט ביקורת במהלך עבודתו בתחנה, בין היתר על קשריו עם פוליטיקאים כמו שר הביטחון ליברמן ושרת התרבות רגב, ועל כך ש"הסיט" את התחנה לצד הימני של המפה הפוליטית.

דקל כתב במצגת: "אני נפרד בתום חמש שנים וחצי משמעותיות ואינטנסיביות בחיי התחנה, ובחיי שלי. במקום מילות סיכום העדפתי מצגת. מה שקרה - במקום שקורה עכשיו. במקביל לסיום תפקידי, מסיימת מאיה להט את עבודתה כמנהלת מחלקת התכניות, לאחר שנים של עשייה משמעותית וחשובה לטובת התחנה ושידוריה".

בין היתר דקל התייחס במצגת לחוק גלי צה"ל, לריענון לוח השידורים, להקמת מחלקת התכניות המאוחדת, מחלקת הדיגיטל החדשה, האתר החדש והאפליקציה. נושאים נוספים עליהם כתב דקל הם הגיוס מהפריפריה והניסיון לתת ייצוג בתחנה למגזרים רבים, הידוק הקשר עם הצבא, הגדלת הכנסות התחנה, שיפוץ חזית המבנה ושדרוג גג התחנה, המיתוג החדש ומה שצפוי הלאה לגל"צ – כשבראש ניצב המעבר הצפוי ללוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך המצגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף כתב, "גם ניב רסקין, משדרינו הבולטים, יוצא לדרך חדשה. אני בטוח בהצלחתם. אבל כידוע, התחנה חזקה מכולנו. חלק מה-DNA הבריא שלנו הם התחדשות וריענון. תודה מכל הלב על הסיוע ושיתוף הפעולה. זו היתה חוויית חיים לעמוד בראש תחנות הרדיו החשובות, הרלוונטיות והמשפיעות במדינת ישראל. אני משוכנע שמחליפי, שמעון אלקבץ, יתרום רבות, בסיועכם המלא, לביצור מעמדן של גל"צ וגלגלצ".

דקל מסיים כהונה בת 5.5 שנים כמפקד גל"צ, ויוחלף בסוף השבוע על ידי שמעון אלקבץ, שנבחר בתום מכרז שנמשך מספר שבועות לאחר שסומן מראשית הדרך כאחד מן הפייבוריטים לתפקיד – כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ירון דקל נפרד מגל"צ. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך המצגת/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully