וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל דולב ישמש ככתב המשפט של וואלה! NEWS

וואלה ברנז'ה

29.8.2017 / 13:27

דולב, בשנה האחרונה תחקירן ב"עובדה", יסקר את תחום המשפט ויבצע תחקירים. דולב יחליף את גלי גינת שעברה לתכנית "המקור" בערוץ 10. במקביל, שרית מגן חוזרת ל"עובדה"

דניאל דולב. יחצ,
חוק וסדר, אבן גבירול. דניאל דולב/יחצ

דניאל דולב מצטרף למערכת החדשות של וואלה! NEWS. דולב יסקר את תחום המשפט ויבצע תחקירים. הוא יחליף בתפקידו את גלי גינת אשר עברה לתכנית "המקור" בערוץ 10.

דולב, בעל תואר במשפטים, שימש בשנה האחרונה כתחקירן ב"עובדה", והשתתף בין היתר בתחקיר על לשכת ראש הממשלה ובסרט על אסון השייטת. לפני כן היה עורך עמוד השער של "הארץ" וגם לקח חלק בתחקיר הבינלאומי זוכה הפוליצר "מסמכי פנמה". את דרכו התחיל כמפיק ועורך בעמודי החדשות של "ידיעות אחרונות".

"אני רוצה להודות לכל מי שיצא לי לעבוד אתו וללמוד ממנו בשנה האחרונה ב'עובדה', ובמיוחד לאיל גונן ושחר אלתרמן, לבמאי גלעד טוקטלי - וכמובן, לאילנה דיין", מסר דניאל, והוסיף: "אני מתרגש לחזור לעולם החדשות ולהצטרף למערכת החדשות של וואלה! NEWS".

במקביל, שרית מגן חוזרת ל"עובדה". מגן, שריכזה את תחקירי הבריאות במערכת התכנית ועומדת מאחורי תחקיר הרופאים באיכילוב, תשוב אליה לאחר הפסקה בת שנתיים במהלכן הוציאה ספר על טיפולי פוריות. לפני כן שימשה מגן במספר תפקידי כתיבה ועריכה ב"מעריב" וב"העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully