וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסגירה? "בכוונת ההנהלה להביא להחלפת שדרת העריכה הבכירה של הדה מרקר"

30.8.2017 / 13:23

ארגון העיתונאים שלח היום מכתב התראה בטרם נקיטה בצעדים משפטיים ב"הארץ", לאחר שממידע שהגיע לנציגות העובדים עולה כי בכוונת ההנהלה להביא ל"שינוי מבני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורך דה מרקר סמי פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון העיתונאים שלח היום (רביעי) מכתב התראה בטרם נקיטה בצעדים משפטיים ב"הארץ", לאחר שממידע שהגיע לנציגות העובדים עולה כי בכוונת ההנהלה להביא להחלפת שדרת העריכה הבכירה של הדה מרקר. זאת כשברקע התנגדותם של אותם עובדים ל"שינוי, קידום בפועל של שינוי מבני בדה מרקר והפיכתו לעובדה מוגמרת תוך קביעת עובדות בשטח וזאת ללא קיום היוועצות כדין עם נציגות העובדים", לפי הארגון.

בארגון מבהירים כי במכתבנו הקודמים שנשלחו בנדון, על ההנהלה מוטלת החובה ליידע את נציגות העובדים לגבי שינויים בתנאי העבודה ובתוך כך, להיוועץ עם נציגות העובדים טרם ביצוע השינויים. בנוסף טוענים בארגון כי על ההנהלה לנהל עם הוועד מו"מ טרם ביצוע השינויים. בארגון מבהירים כי אמנם נקבעה ישיבה למחר בין ההנהלה לעובדים, ואולם העובדים חוששים מקביעת עובדות בשטח עוד לפני הישיבה.

בתחילת השבוע הכריז ארגון העיתונאים על סכסוך עבודה ב"הארץ". הסכסוך הוכרז על רקע כוונת הנהלת העיתון לבצע שינויים ארגוניים באופן חד-צדדי שיובילו לטענת הארגון לפיטורים של עשרות עובדים, פגיעה בתנאי ההעסקה של העובדים, בזכויותיהם ובמעמדם. ועד העיתונאים בהארץ-דה מרקר דורש כי ההנהלה תחשוף את תכניותיה ותקיים משא ומתן והידברות עם הוועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully