וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו עם הסוכנות שלכם: ברויטרס מחפשים ראש דסק ישראל והרש"פ

וואלה ברנז'ה

3.9.2017 / 15:24

סוכנות הידיעות העולמית רויטרס מחפשת בימים אלה מחליף ללוק בייקר, מי ששימש בשלוש השנים האחרונות כראש דסק ישראל והרשות הפלסטינית של החברה וכיו"ר התאחדות הכתבים הזרים בישראל. הדרישות: רקורד של עשור לפחות בעשייה עיתונאית

עבדאללה מלך ירדן הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן. רויטרס, רויטרס
עבדאללה מלך ירדן הגיע לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן/רויטרס, רויטרס

סוכנות הידיעות העולמית רויטרס מחפשת בימים אלה מחליף ללוק בייקר, מי ששימש בשלוש השנים האחרונות כראש דסק ישראל והרשות הפלסטינית של החברה וכיו"ר התאחדות הכתבים הזרים בישראל.

בייקר יעזוב את ירושלים לטובת פריז, לאחר שהתמנה לראש דסק החדשות של רויטרס בעיר, ובסוכנות הידיעות פרסמו קול קורא למשרה בו נכתב כי הם מחפשים "עיתונאי ועורך אנרגטי שיעמוד בראש הצוות שלנו בישראל וברשות הפלסטינית - אחד מהעבודות התובעניות והמספקות ביותר באזור". בייקר הצטרף לרויטרס לפני שני עשורים וקידומו לפקיד ראש הדסק בפריז מגיע לאחר שתי קדנציות שלו במזרח התיכון.

תפקיד ראש הדסק של רויטרס מתבצע מירושלים, וראש הדסק חולש גם על משרדי החברה ברמאללה, ברצועת עזה ובל אביב. "הוא או היא אחראים לוודא שמתקיים תיאום הדוק בין המשרדים השונים כך שהתפעול כולו מספק כיסוי מולטי-מדיה נמרץ, עשיר בתובנות נהיר ומאוזן - מענייני כלכלה וחדשות עסקים ועד פוליטיקה ועניינים חברתיים - של אחד מהסכסוכים המתמשכים ביותר בעולם", נכתב באתר החברה.

ברויטרס אומרים כי יש להם "פרופיל גבוה" בישראל וברשות הפלסטינית ומדגישים כי זהו אלמנט שעל ראש הדסק החדש יהיה לשמר, לצד "מציאת דרכים חדשות ופורצות דרך לגרום לכיסוי התקשורתי לבלוט - בין אם עבור צופי הטלוויזיה או שירותי המדיה של החברה - שם קיים עניין מתמיד בכל הצדדים של ענייני ישראל והרשות הפלסטינית".

התפקיד, כאמור, פתוח להגשת מועמדות באתר החברה. הדרישות: רקורד של עשור לפחות בעשייה עיתונאית, יכולת שיפוט חדה של ענייני חדשות ויכולות כתיבה ועריכה של טקסטים חדשותיים, יכולת לקבוע אג'נדה בעייני פוליטיקה וכלכלה, רקורד מוכח של דיווח חדשותי באמצעי מדיה שונים, הבנה של האתגרים בהובלה של דסק חדשות, עמידה בלחצים וניסיון בניהול עובדים, כל זאת לצד יכולת לנהל יחסים עם שני הצדדים (ישראלים ופלסטינים) באופן שאינה מוטה ותוך שמירה על טוהר מידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully