וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 ימי ריאליטי: נחשף לוח השידורים החדש של קשת

4.9.2017 / 12:20

הזכיינית היא הראשונה לחשוף לוח השידורים שלה לאחר פיצול ערוץ 2, שיכלול את התכניות החדשות "צדיקים" ו"חתונה ממבט ראשון". "ארץ נהדרת" חוזרת לסופ"ש ותכנית הבידור של פינס תהיה באורך חצי שעה, ולאחר מכן תשודר "תכנית חיסכון"

לוח שידורים קשת. צילום מסך,
לוח שידורים קשת/צילום מסך
בהמשך השנה בקשת ישדרו תכניות שטרם שובצו בלוח השידורים החדש, כמו: "משיח" המבוססת על דמות הרשת של אודי כגן; "יומנים" - סדרת דרמה חדשה של יוצרת "פלפלים צהובים" ועוד

הרבה שעות ריאליטי ומעט סדרות מקור: נחשף לוח השידורים החדש של קשת לאחר פיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר הקרוב. התכניות החדשות של הזכיינית כוללות את הסדרה "צדיקים", "חתונה ממבט ראשון" ו"הכל אישי". בכך קשת מקדימה את המתחרה רשת, שטרם חשפה את לוח השידורים שלה לאחר הפיצול.

תכנית הבידור של גיא פינס, שעברה לקשת מערוץ 10, תהיה באורך חצי שעה, כאשר לא היה ברור בתחילה האם יינתן לה זמן שידור של כשעה (בדומה לערוץ 10) והיא תשובץ מ-19:00-20:00 ואולם לבסוף היא תסתיים ב-19:30 כשאז תשודר "תכנית חיסכון".

בהמשך השנה בקשת ישדרו תכניות שטרם שובצו בלוח השידורים החדש, כמו: "משיח" המבוססת על דמות הרשת של אודי כגן; "יומנים" - סדרת דרמה חדשה של יוצרת "פלפלים צהובים"; "היום בעוד שנה" - דוקו-ריאליטי חדש של אסי עזר; "הסטייליסטית" - סדרת דרמה חדשה על תעשיית היופי והבידור המקומית ותכנית אקטואליה חדשה בהגשת נסלי ברדה. בנוסף לכך הזכיינית תשיק עונות חדשות ל"בייק אוף", מועדון לילה", "מה זה השטויות האלה" ו"צומת מילר".

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
אבי ניר/ניב אהרונסון

כצפוי, קשת חשפה כי לוח השידורים שלה מורכב מעוגן מרכזי בפריים-טיים אחרי מהדורת החדשות המרכזית, כאשר לאחר מכן משובצות התכניות "היום בלילה" ו"חי בלילה". ביום ראשון הריאליטי "מאסטר שף" ישודר אחרי המהדורה, ביום שני סדרה הדרמה החדשה "צדיקים" המגוללת את סיפורם של דתיים שמתגייסים לנח"ל החרדי.

ביום שלישי ישודר בפריים ראשון הריאליטי "הכוכב הבא" וביום רביעי "חתונה ממבט ראשון" – סדרת ריאליטי חדשה על זוגות שבמקום לצאת לדייטים נפגשים בחופה ולאחר שנישאים בודקים האם הם מתאימים זה לזו. ביום חמישי קשת שיבצה את תכנית התחקירים "עובדה" ולאחריה "הכל אישי". ביום שישי הזכיינית תשדר את "סברי מרנן" – כאשר מעניין יהיה לראות האם ברשת ישבצו מולה את הסדרה המתחרה "שמחות". בשבת, "ארץ נהדרת" חוזרת לגזרת סופ"ש ואחריה תשודר "מונית הכסף".

הבוקר של קשת יתחיל בתכנית הבוקר החדשה עם ניב רסקין, שעזב השבוע את גל"צ לטובת קשת, "חדשות הבוקר", ולאחר מכן התכנית "פאולה וליאון". בפרה פריים אין הרבה שינויים מלבד השיבוץ של פינס בשעה 19:00 כאמור, והקדמת התכנית "אנשים" לשעה 17:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully