וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו"ר החדש של ערוץ 10: שמואל גורטלר

4.9.2017 / 14:35

קבוצת RGE ממנה את גורטלר - המשמש כיועץ כלכלי - ליו"ר החדש של ערוץ 10; הוא יחליף בתפקיד את אביב גלעדי, מבעלי הקבוצה המחזיקה בערוץ, שמכהן כיו"ר בשנה האחרונה

אביב גלעדי. צילום: רמי זרנגר,
אביב גלעדי/צילום: רמי זרנגר

קבוצת RGE ממנה את שמואל גורטלר ליו"ר החדש של ערוץ 10. גורטלר ייכנס לתפקיד באופן מיידי ויחליף את אביב גלעדי, מבעלי הקבוצה המחזיקה בערוץ, שמכהן כיו"ר בשנה האחרונה.

גורטלר (59) מתמחה מזה 30 שנה במימון ובבנקאות להשקעות, והוא בעלי קבוצת גורן קפיטל המתמחה בבנקאות השקעות, מימון מקומי ובינלאומי וייעוץ פיננסי. בתחום התקשורת הוא משמש כיועץ לקבוצות שונות, ביניהן: מרחב (ערוץ 10) ו-RGE, לרבות בעסקת רכישת ערוץ 10.

גורטלר שימש כחבר דירקטוריון בקשת, ערוץ הספורט וערוץ 10. זאת בנוסף להיותו חבר דירקטוריון בתאגידים שונים, ביניהם: בנק דיסקונט ניו יורק, צים, עופר השקעות, ועד הנאמנים של מוזיאון תל אביב ועוד.

לאחרונה פורסם בדה מרקר כי גלעדי הטיל וטו על הפקת התוכנית החדשה שאמורה להחליף את פינס בערוץ 10, "הרדאר". על פי הדיווח, גלעדי כעס על ההחלטה של הערוץ להעניק הפקות ליריבו חיים סלוצקי, והודיע כי ערוץ 10 לא יעבוד עם סלוצקי באף הפקה. זאת כשברקע סכסוך ארוך ומתוקשר בין RGE לחברת ההפקה של סלוצקי - בעקבות סיום החוזה של ערוץ הילדים הוותיק של RGE והחלפתו בערוץ הילדים החדש של סלוצקי ביס בתחילת 2017 ולאחרונה פורסם כי הוא גם יחליף את הערוץ בחברת הוט. בסופו של דבר, ערוץ 10 ביטל את ההתקשרות עם סלוצקי בהפקת "הרדאר" והעביר את ההפקה לאולפני הרצליה.

גלעדי מסר: "שמואל גורטלר הוא האיש הנכון בזמן הנכון, גורטלר מלווה את הקבוצה שנים רבות ואנו סומכים עליו ועל יכולותיו בתקופה זו של שינויים רגולטורים ועסקיים לשמר את כוחו של ערוץ 10 בקרב הערוצים הטריסטוריאלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully