וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס של 10,000 שקל לרדיו 103 בשל התבטאויות שפטל נגד הרמטכ"ל; "חורג מרמת השיח המינימלית"

6.9.2017 / 11:21

הרשות השנייה החליטה להטיל על "רדיו ללא הפסקה" קנס כספי בסך 10,000 ש"ח בעקבות התבטאויותיו של עו"ד יורם שפטל נגד הרמטכ"ל בחודש יולי האחרון. זאת לאחר שבחודש הקודם הטילה הרשות על הרדיו עיצומים בסך 120 אלף בשל תכניתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"מדובר בדברי עלבון, פוגעניים ומשפילים, אף ללא שנראה לעין כל צורך ענייני בהם לשם הבעת העמדה המובעת לגופה, והחורגים מרמת השיח המינימלית"

הרשות השנייה החליטה להטיל על "רדיו ללא הפסקה" קנס כספי בסך 10,000 ש"ח בעקבות התבטאויותיו של עו"ד יורם שפטל נגד הרמטכ"ל בחודש יולי האחרון. זאת לאחר שבחודש הקודם הטילה הרשות על הרדיו עיצומים בסך 120 אלף שקלים בשל מספר התבטאויות אחרות בתכנית "שפטל עצבני".

כזכור, לפני כחודש, עם סיום משפט החייל היורה אלאור אזריה אותו מייצג שפטל, הוא אמר בתכניתו כי הרמטכ"ל "לא משדר חיילות בשל משמניו", וכי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה". בעקבות הדברים, לרשות השנייה הגיעו מספר תלונות. לאחר מספר ימים, בהוראת מנכ"ל 103fm אור צלקובניק, שפטל נאלץ להתנצל היום על הדברים, זאת לאחר שיחה משותפת בין צלקובניק ויו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז'. ההתנצלות הושמעה אחה"צ בשידור ב-103fm בשעה 17:00 בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד.

מתוך המכתב שנשלח לתחנה: "לחופש הביטוי משקל רב כאשר מדובר באיש ציבור ובשיח ציבורי. אולם, גם לכך ישנו גבול, ודאי שעה שהדברים יוצאים מפיו של מגיש תכנית בתחנה. המדובר בדברי עלבון, פוגעניים ומשפילים, אף ללא שנראה לעין כל צורך ענייני בהם לשם הבעת העמדה המובעת לגופה, והחורגים מרמת השיח המינימלית מצד מגיש תכנית ברדיו העושה שימוש במשאב ציבורי בשידוריו של בעל זיכיון".

טרם התקבלה תגובת רדיו 103.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully