וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנחיה הראשונה של אלקבץ: חוזרים ל"גלי צה"ל"

6.9.2017 / 11:52

בהודעה רשמית שהוציאה התחנה הודיעו כי מעתה נדרשים השדרים לומר בכל התכניות, גלי צה"ל, במקום השימוש ב"גלצ", ויותר מרמזו מי הוציא לתקשורת את ה"הנחיות הראשונות" הקודמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד גלי-צה"ל שמעון אלקבץ הנחה היום (רביעי) באופן רשמי את שדרי התחנה לחזור ולומר בכל התכניות, גלי צה"ל, במקום השימוש ב"גלצ". בהודעה רשמית שהוציאה התחנה הוסבר כי מדובר בהנחיה ראשונה של אלקבץ, תוך רמז להנחיות הראשונות שפורסמו לפני מספר ימים ויוחסו לו.

"כפי שאמר מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, בשבוע שעבר בטקס החלפת מפקדי התחנה, אנו חוזרים להשתמש בשידור בשם התחנה המלא", נכתב בהודעה, "גלי צה"ל חוזרים להיות הבית של החיילים".

בתחילת השבוע פרסמה רינה מצליח בחדשות 2 את "הכללים החדשים בגל"צ", אשר כללו בין היתר איסור על ראיונות אמנים משתמטים מצה"ל וכן מעבר הדרגתי של התחנה לירושלים. ואולם, מאוחר יותר התברר כי ככל הנראה מי שנתן את ההוראה היה שר הביטחון אביגדור ליברמן, ולא המפקד החדש שמעון אלקבץ, שעוד לא למד את הדברים ולא נתן אף הנחייה.

גורם בתחנה אמר אז לוואלה ברנז'ה כי "מדובר בהמלצות של ליברמן, ואילו אלקבץ עוד לא קיבל שום החלטה ועוד לומד את הדברים. למפקד גל"צ הנכנס היתה פגישת עבודה ראשונה עם שר הביטחון ליברמן", אמר הגורם והוסיף, "השר העלה כמה רעיונות, מחשבות. אלקבץ עצמו לא נתן שום הנחיה לאף אחד. הוא כולה שלושה ימים בתפקיד, הוא עוד בשלבי קליטה, עדיין לא חתם על החוזה. הוא לא נפגש עדיין עם מנהלי המחלקות שלו. הועלו בפגישה הצעות, המלצות, חלקם פורסמו בחדשות 2. אבל זה לא שקמים מחר בבוקר, ויאללה. מפקד גל"צ עוד צריך ללמוד את התפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully