וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עת לטלוויזיה: ברק רביד מצטרף לתכנית הבוקר החדשותית של קשת

10.9.2017 / 13:39

הפרשן המדיני של "הארץ" מצטרף ל"חדשות הבוקר", תכנית הבוקר החדשה של קשת שתעלה עם פיצול ערוץ 2 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא ימשיך במקביל בתפקידו בעיתון. בהפקת התכנית מנהלים בימים אלה מגעים עם פרשנים וכתבים נוספים

ברק רביד נגד בני טייטלבאום. קול ישראל,
ברק רביד נגד בני טייטלבאום/קול ישראל

ברק רביד מצטרף ל"חדשות הבוקר", תכנית הבוקר החדשה של קשת – כך נודע לוואלה ברנז'ה. רביד, המשמש כפרשן המדיני של "הארץ", יישאר בעיתון ויפרשן את התחום בתכנית החדשה של הזכיינית שתעלה בערוץ 12 בנובמבר, עם פיצול ערוץ 2.

עוד נודע כי בהפקת התכנית מנהלים בימים אלה מגעים עם פרשנים וכתבים נוספים כדי לצרף אותם לחדשות הבוקר. התכנית החדשה תהיה במתכונת מהדורת חדשות ויגיש אותה ניב רסקין, שעזב את גל"צ לטובת קשת אך יישאר במקביל בערוץ הספורט.

רביד מסקר ומפרשן את התחום המדיני ב"הארץ" בעשור האחרון. לפני כן שימש ככתב לענייני פלסטינים וכתב מדיני ב-NRG - בתקופה שהאתר היה בבעלות "מעריב". בנוסף לעבודתו ב"הארץ", רביד שימש כפרשן בתכנית הבוקר של רסקין בגלי צה"ל.

בסופ"ש האחרון פרסם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בעמוד הפייסבוק שלו קריקטורה בעלת מוטיבים אנטישמיים. בתגובה לפרסום הדברים ב"הארץ", הגיב יאיר נתניהו לנושא בפוסט נוסף. "חחחחח עיתון 'הארץ' האנטישמי שמוחזק בבעלות של כ-25% של תאגיד החדשות הנאצי לשעבר 'דומון שאוברג' שהיה אחראי על הפצת תעמולה נאצית בשואה ובעליו הנוכחי היה בהיטלר יוגנד מטיף לי על אנטישמיות. בתמונה למטה - ג'פרי גולדברג, עיתונאי שמאל אמריקני המקורב מאוד לאובמה, מחווה את דעות על עיתון 'הארץ'. ברק רביד תחזור לעשות את מה שאתה יודע הכי טוב ללקק לאהוד ברק, ושחרר אותי", כתב.

רביד אישר את הפרטים. טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully