וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון: ביסמוט יהיה עורך ישראל היום בעשור הקרוב

12.9.2017 / 17:05

הבעת אמון רשמית: ביסמוט צפוי לשמש כעורך הראשי של "ישראל היום" עוד עשר שנים לפחות - כך לדברי הבעלים שלדון אדלסון, באירוע שקיים בבורסה לכבוד עשור לעיתון. האירוע היה סגור לתקשורת, אבל וואלה ברנז'ה ליקטה כמה פרטים מעניינים

שלדון אדלסון ואשתו מרים אדלסון עם נוער תגלית בנתב?ג  (צילומים מ- 29.12.2009). ראובן קסטרו
שלדון אדלסון/ראובן קסטרו

בועז ביסמוט צפוי לשמש כעורך הראשי של "ישראל היום" בעשר שנים הקרובות - כך הודיע היום (שלישי) בעלי העיתון שלדון אדלסון בארוע שקיים בבורסה לכבוד עשור לעיתון. בארוע, אשר היה סגור לתקשורת, נכחו בכירי קבוצת "ישראל היום" ו"מקור ראשון" אשר בבעלות אדלסון - ביסמוט, סגנו אריאל שמידברג וחגי סגל. גם העורך הקודם עמוס רגב נכח באירוע, אך לא הוזמן לעלות לבמה.

עוד הוכרז באירוע על עורך חדש לדסק הכלכלי של "ישראל היום" - ערן ברטל, לשעבר העורך של הגרסה הישראלית לשבועון העסקים BusinessWeek. ברטל (52) פירסם טורים כלכליים בגלובס, מקור ראשון ובעיתונים כלכליים בעולם.

היום התקיימה גם הרמת כוסית חגיגית במערכת "ישראל היום" לכבוד החגים, וביום שישי הקרוב ייערך בגני התערוכה בתל אביב ארוע מיוחד לעובדים לציון עשור לעיתון.

השנה האחרונה הייתה מלאת תהפוכות בעיתון, ובראשן - החלפתו של רגב בביסמוט: בחודש מאי פורסם בוואלה ברנז'ה כי סגן עורך "ישראל היום", אהרון לפידות, פרש מתפקידו; דן מרגלית ומוטי גילת פוטרו, ובמקומם הובא לכתוב בעיתון עקיבא ביגמן, לשעבר עורך אתר "מידה".

בנוסף, ברוך רון מונה לעורך העל של מוספי הנישה (צרכנות, בריאות, טיולים), ועדי רובינשטיין מונה למבקר הטלוויזיה של "ישראל היום", לאחר עשור בו מילאה את התפקיד שיר זיו. לפי סקר TGI האחרון, "ישראל היום" ממשיך להוביל על "ידיעות אחרונות" ולראשונה עוקף אותו גם בגזרת הסופ"ש.

בועז ביסמוט, עורך ישראל היום. ראובן קסטרו
בועז ביסמוט/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully