וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה ב-ynet: אמנון מרנדה עוזב; יון פדר חוזר לתפקיד העורך

13.9.2017 / 11:25

אמנון מרנדה עוזב את ynet. עורך האתר מבית קבוצת ידיעות הודיע על פרישה מעולם העיתונות כעבור 20 שנה. מרנדה יעזוב את ידיעות בנובמבר, ובמקומו ימונה יון פדר – שחוזר לתפקיד שמילא בעבר במשך כ-12 שנים

אמנון מרנדה. יחצ,
אמנון מרנדה/יחצ

טלטלה בידיעות: אמנון מרנדה עוזב את ynet. עורך האתר של מבית "ידיעות אחרונות" הודיע על פרישה מעולם העיתונות כעבור 20 שנה בקבוצה. מרנדה יעזוב את האתר בנובמבר, ומי שיחליף אותו הוא יון פדר – שחוזר לתפקיד שמילא בעבר. מרנדה שימש כעורך הראשי של האתר בשנה וחצי האחרונות. פדר שימש כעורך ynet במשך כ-12 שנים, והיה בין מייסדי האתר. מי שהחליף את פדר ב-2013 היה ערן טיפנברון, שעזב את הקבוצה במרץ 2016 - כאשר מיד לאחר מכן חזר פדר לידיעות.

בהודעה ששלח לעובדי ידיעות מסר מרנדה: "בגיל 15 דרכתי בפעם הראשונה במקומון של רשת 'ידיעות תקשורת'. עולם העיתונות ריתק אותי כבר אז. ביקשתי הזדמנות להיות כתב במקומון. הם סירבו בטענה ש"לא מעסיקים ילדים". התעקשתי וסיכמנו שאתחיל לעבוד בחינם. מאז חלפו 20 שנה מדהימות שבהן התמזל מזלי למלא שלל תפקידים בקבוצת התקשורת הגדולה והחשובה במדינה, שבשיאן שימשתי כראש מערכת החדשות של ynet, משנה לעורך האתר ועורך האתר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יון פדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרנדה מסביר כי "אחרי 20 שנות עשייה אינטנסיביות מסביב לשעון, אני חש רוויה מעבודה עיתונאית. על רקע תחושת מיצוי זו, החלטתי לפרוש מעיתונות. קבוצת "ידיעות אחרונות" לא הייתה בשבילי רק מקום עבודה ובית. היא הייתה חיי. כמעט מרגע שאני זוכר את עצמי שירתתי בשורות הקבוצה. במהלך השנים הללו צמחתי אישית ומקצועית, הקמתי משפחה והפכתי לאבא לשני ילדים מקסימים. לו הייתי ממשיך במקצוע – זה היה נעשה, כפי שבחרתי לעשות כל השנים, בקבוצת "ידיעות אחרונות" בלבד".

עוד כתב בהודעת הפרישה: "אני מבקש להודות לכם, כתבים, עורכים, ראשי דסק, הומפייג'יסטים, צלמים, מפיקים, מגישים, גרפיקאים , טכנאיים בימאים ושאר בעלי התפקידים שהופכים את ynet יום יום למקור החדשות האינטרנטי הטוב ביותר בישראל. אני מבקש להודות באופן אישי לשניים: ראשון לחיים רוזנברג, הלב הפועם של "ידיעות אחרונות" שהיה לי כאבא, ושני לנוני מוזס, שהביע בי אמון כאשר מינה אותי לתפקידים בכירים באתר והבין ללבי כאשר החלטתי שהגיע הזמן לפרוש. אבל רגע, אני לא הולך כל כך מהר. פרישתי תיכנס לפועל בנובמבר ולאחריה ימונה כעורך האתר אדם שאתם מכירים היטב – יון פדר, שיחד עם גידו, דרור, שרון ושאר המנהלים ב-ynet ימשיכו להוביל את האתר לשיאים חדשים. מאמין בכם ואוהב אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully