וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בצמרת: כמה קיבלו עובדי הענף לחג?

14.9.2017 / 10:40

לאחר שנים של שליטה בלתי מעורערת ע"י רשות השידור ז"ל - הפעם מי שכבשו את טבלת המתנות הן החינוכית וגל"צ. וגם: כמה העניקו בתאגיד, האם עובדי קבוצת שוקן יתנחמו בבונוס נאה בצל הקיצוצים - ואיזו מתנה יחלקו לעובדי חדשות 2 ו-10 בתקווה למנוע מעבר למתחרים

אריזות מתנות. ShutterStock
אריזות מתנות/ShutterStock

תקופת החגים מביאה עימה השנה רוחות של שינוי בכלי תקשורת רבים, אך העובדים – שחלקם אולי חוששים לגורלם בצל המהפכים הדרמטיים, וחלק אחר ניצב בפני מהלך פיטורים – תמיד יוכלו להתנחם במתנה לחג שיקבלו מהחברות השונות.

לאחר שנים של שליטה בלתי מעורערת על ידי רשות השידור ז"ל, הפעם בראש ניצבת גלי צה"ל עם תלושים בשווי 600 שקל לאזרחים העובדים בתחנה – שלאחרונה התחדשה במפקד חדש, שמעון אלקבץ, ששוקל להעביר אותה לירושלים ומבצע שינויים רבים נוספים. גם עובדי הטלוויזיה החינוכית, שהחליפו מנהל לאחר מאבק ארוך באלדד קובלנץ, יקבלו סכום גבוה בסך 500 שקל.

אל המקום השלישי הגיעה זכיינית ערוץ 2 רשת, שקצת לפני מהלך הפיצול הגדול מפנקת את עובדיה בסכום המכובד של 500 שקל. עובדי הזכיינית המתחרה קשת יסתפקו ב-400 שקל ובריקוד של אסי עזר ורותם סלע.

במקום הרביעי ניצב אתר וואלה שחילק לעובדים סכום נאה של 420 שקל. צמוד אליו, תאגיד השידור העניק לעובדים במשרה מלאה תלושים בשווי 400 שקל – מה שאולי ינחם אותם על אי-תשלום בשבתות ובחגים, ועל הקיצוץ בהחזר ההוצאות עליו פורסם לאחרונה בוואלה ברנז'ה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלדד קובלנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם עובדי חדשות 2 קיבלו 400 שקל, שינחמו אותם לאחר הפרידה מהפרשן המדיני אודי סגל שעבר לרשת, וכתב "אולפן שישי" שי גל שעבר לקשת – כשאתמול פורסם כי עורך מהדורת שישי איתי דנקנר יוחלף ברותם דנון. לא ברור כמה חילקו לעובדי "ישראל היום", אך בד"כ בעיתון שבבעלות שלדון אדלסון - המציין עשור להקמתו ועבר שינויים רבים השנה - נהוג לחלק סכום נאה של 400 שקל.

אנשי חדשות 10, כמו גם שאר עובדי הערוץ וקבוצת RGE (בעלת ערוצי הספורט והילדים) יסתפקו בסכום מעט נמוך יותר, בשווי 350 שקל, מה שאולי מסביר את גל הנטישה שנרשם השבוע מהערוץ לטובת התאגיד ורשת. גם בערוץ 20 יחלקו לעובדים תלושים בשווי 350 שקל, ובנוסף יצ'פרו אותם הערב (חמישי) בסיור סליחות לירושלים.

לאחר מספר שבועות דרמטיים שכללו אסיפות חירום, התפרצות ללשכת שוקן ופרידה פתאומית מעורך המרקר סמי פרץ, ולמרות תכנית הקיצוצים שתביא לפיטורי כ-10 עובדים - בקבוצת שוקן ייהנו השנה מתלושים בשווי מכובד של 300 שקל.

סכום זהה יקבלו עובדי ערוץ 9 בתווי תו הזהב, כמו גם עובדי רדיו גלי ישראל שיקבלו 300 שקל בתווי קנייה לרשת רמי לוי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עמוס שוקן. ראובן קסטרו
למרות הקיצוצים - פינק את העובדים בבונוס נאה. עמוס שוקן/ראובן קסטרו

ב"מעריב" העובדים יקבלו סכום נמוך יותר, של 250 שקל. עובדי רדיו תל אביב יקבלו גם הם 250 שקל בתלושים, ואילו החברים והלקוחות של התחנה יקבלו בקבוק וויסקי בלק בוש.

עובדי "ידיעות אחרונות", שרק אתמול התבשרו על עזיבתו הפתאומית של עורך ynet אמנון מרנדה והחלפתו בעורך המיתולוגי של האתר יון פדר, ייאלצו להסתפק בתלושים בשווי 200 שקל. נראה שבקבוצה הוחלט לבטל את מהלך איחוד התלושים של ראש השנה ופסח, וחלוקה מרוכזת של המתנה בספטמבר - לאחר שהמהלך לא התקבל בצורה אוהדת בקרב העובדים בשנה שעברה.

על מערכת "גלובס" עברה שנה סוערת במיוחד, כאשר בחודשים האחרונים התחלפו הבעלים, המו"ל והעורך הראשי. עובדי העיתון הכלכלי ייאלצו להסתפק במוצרי חשמל לבחירה בשווי של מאות שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully