וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפעלות אדלסון, לאופוזיציה: תומר ברנד עוזב את NRG – ועובר לתאגיד

17.9.2017 / 13:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי ראש דסק החדשות של האתר שבבעלות שלדון אדלסון ישמש כעורך של אתר "כאן" במקומו של צחי בירן. בשבוע האחרון עברו אל התאגיד גם מואב ורדי ופז שוורץ מחדשות 10

תומר ברנד. אריק סולטן,
תומר ברנד/אריק סולטן

תומר ברנד עוזב את אתר NRG-360 ועובר לתאגיד – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ראש דסק החדשות של האתר שבבעלות שלדון אדלסון ישמש כעורך אתר "כאן". הוא יחליף את צחי בירן, שביקש לסיים את תפקידו. בירן, לשעבר עורך "במחנה", מונה לעורך אתר התאגיד במאי האחרון.

ברנד שימש עד לינואר כעורך ערוץ הדעות של NRG, ולאחר עזיבתו של אלעד טנא את האתר לטובת תפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של כאן בתחילת 2017 הוא מונה לראש מערכת החדשות של האתר. לפני כן ברנד שימש כעורך בעיתון "מעריב".

בשבוע שעבר פורסם כי מואב ורדי מצטרף לתאגיד, וישמש בתפקיד ראש דסק חדשות החוץ של כאן. ורדי, ששימש ככתב המדיני של חדשות 10, יגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11, וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו. כמו כן, הוא צפוי ליצור פרויקטים דוקומנטריים עבור התאגיד.

בנוסף לכך, בוואלה ברנז'ה פורסם כי פז שוורץ, המשמשת כחברת מערכת קבועה ב"שישי עם אילה חסון", עוזבת את ערוץ 10 כעבור מעל לעשור ומצטרפת גם היא לתאגיד, שם תשמש ככתבת בתכנית התחקירים "זמן אמת".

ברנד והתאגיד אישרו את הפרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • nrg
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully