וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדנה ויס חטפה מקלחת קרה וארוכה משרה נתניהו

17.9.2017 / 18:40

רעיית רה"מ נזפה במשך דקות ארוכות בכתבת המדינית של חדשות 2 - זאת במסגרת ביקורו של נתניהו בניו יורק. הסיבה: חוסר שביעות רצון מהדיווח של ויס ב"אולפן שישי". וואלה ברנז'ה חימגשה לכם את תמצית הדברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנה ויס/מערכת וואלה!, צילום מסך
לדברי גורם המעורה בפרטים נתניהו הוסיפה בזמן שנזפה בוויס כי: "ככל שיותר תתקפו אותי כך אני אתחזק יותר"

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, נזפה ביום שישי האחרון במשך דקות ארוכות בכתבת המדינית של חדשות 2 דנה ויס. מתברר שנתניהו לא הייתה מרוצה מהדיווח של ויס במהדורת "אולפן שישי", ו"שטפה" את הכתבת במשך דקות ארוכות, זאת במסגרת שהות הכתבים המדיניים והפוליטיים בניו יורק לרגל סיקור ביקורו של נתניהו באו"ם.

על פי גורם המעורה בפרטים, ויס לא הגיבה לביקורת הפומבית שהוטחה נגדה על ידי נתניהו. ויס העניקה בשבוע שעבר, ביום בו נודע על הגשת כתב האישום נגד שרה נתניהו, פרשנות משפטית ב"אולפן שישי" ואמרה בתכנית בין היתר כי איש בפרקליטות ובמשרד היועמ"ש לא היה רוצה לראות את נתניהו בבית המשפט והם עדיין היו מעדיפים להימנע מהעיסוק בפרטים המביכים בתיק. עוד אמרה ויס כי הצדדים עדיין יכולים להגיע לעסקת פשרה, אולם "הדבר ידרוש להכניס את היד לכיס", ברומזה כי נתניהו לא מסכימה לעשות זאת. לדברי גורם המעורה בפרטים נתניהו הוסיפה בזמן שנזפה בוויס כי: "ככל שיותר תתקפו אותי כך אני אתחזק יותר".

ויס נכנסה לתפקיד הכתבת והפרשנית המדינית של חדשות 2 לאחרונה, לאחר פרישתו של אודי סגל בעקבות המעבר שלו לזכיינית רשת - שם הוא צפוי להגיש תכנית אקטואליה לצידה של לוסי אהריש, שתשודר ב-19:00. במקביל לתחום המדיני, ויס ממשיכה להגיש את מהדורת "חדשות סופ"ש" של חדשות 2 המשודרת במוצ"ש.

ויס סירבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully