וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי תוקף: "הדבר היחיד שלא בהרצה בכאן - ההידבקות לעטיני השלטון"

18.9.2017 / 12:35

מתקפה חסרת תקדים של מנכ"ל ערוץ 10 על מתחרה: ורשבסקי ניצל את הרמת הכוסית החגיגית כדי להיכנס בצורה חזיתית ב"כאן" - ואמר לעובדים: "התאגיד מנסה לחקות את חדשות 10 וערוץ 10 חיקוי חיוור". לידי וואלה ברנז'ה הודלפו הפרטים

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
"נציגי השלטון מחככים את ידיהם בהנאה". ורשבסקי/ניב אהרונסון
ורשבסקי: "תוך חצי שנה ב'כאן' אומצו כשלים וקלקולים שברשות השידור הגיעו אליהם אחרי מאמץ של 50 שנה"

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, תקף היום באופן חריג את תאגיד השידור כאן. הדברים נאמרו במעמד הרמת כוסית לכבוד החגים של עובדי ערוץ 10. לוואלה ברנז'ה נודע כי בנוסף לדברים שאמר ורשבסקי שחשף את הלוגו החדש של הערוץ - כשהוא מתייחס גם לפיצול ערוץ 2 והמעבר לאפיק 14 - הוא גם דיבר על התאגיד, שכידוע "גנב" עיתונאים בכירים רבים מערוץ 10, וביניהם ברוך שי, רועי שרון, מואב ורדי ופז שוורץ.

ורשבסקי אמר כי "תאגיד השידור הציבורי מנסה לחקות את חדשות 10 וערוץ 10 חיקוי חיוור, שנסמך על המשאבי כספי הציבור ללא פיקוח, שמסתתר תחת הכסות הפחדנית: 'כאן בהרצה'. כנראה שההרצה תסתיים אחרי בזבוז של 3 מיליארד שקל. הדבר היחיד שלא בהרצה בכאן - ההידבקות המיידית לעטיני השלטון וחנופה שיטתית לפוליטיקאים, תוך חצי שנה ב'כאן' אומצו כשלים וקלקולים שברשות השידור הגיעו אליהם אחרי מאמץ של 50 שנה. נציגי השלטון מחככים את ידיהם בהנאה. לפודל הזה פיללו".

אלדד קובלנץ. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
"מאחלים למר ורשבסקי שנה טובה". אלדד קובלנץ/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

בנוסף לדברים האלה, ורשבסקי התייחס לפיצול ערוץ 2 ואמר כי "משימתנו הראשונה, לעבור את הצונאמי הצפוי לנו, כשהאף מעל המים. אני רוצה להזכיר לנו שעשינו ועברנו דברים יותר קשים ויותר מסובכים. בזבוז הכסף הפראי של המתחרים, יחד עם העובדה שטרם חוו שידור רציף של שבעה ימים, יביאו אותם לשוקת שבורה. ואז אנחנו נהיה שם. רזים, שריריים, רעבים, עם מוטיבציה לטרוף את העולם. יחד עם הנחישות של בעלי המניות שלנו, להיות שחקן משמעותי בשוק התקשורת ועומדים מאחורי ערוץ עשר כחומה בצורה - נטרוף את כולם. תאמינו לי שנטרוף".

מכאן בהרצה נמסר בתגובה: "אנו מאחלים למר ורשבסקי שנה טובה והמשך עשייה עיתונאית מעולה, כפי שעושה ערוץ 10 מאז הקמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully