וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את שי פלד

וואלה ברנז'ה

19.9.2017 / 10:20

הוא רפרנט באגף הדוברות של "כאן", ובפועל הוא אחראי על יחסי הציבור בתחום התרבות של הארגון. אבל הגאווה הגדולה שלו היא בכלל העבודה המשותפת עם יהורם גאון. ולמי הוא מפרגן?

שי פלד. יחצ,
שי פלד/יחצ

גיל: 44

מה בעצם אני עושה: אחראי על יחסי הציבור בתחום התרבות בתאגיד השידור הישראלי כאן. בין היתר של כאן גימל, כאן 88, כאן תרבות, ספורט, ותכניות מרכזיות בטלוויזיה כמו "המרדף", "היהודים באים" ועוד. בפועל, אני אחראי לכך שהתכנים האיכותיים והמובחרים שלנו יקבלו ביטוי בכלי התקשורת, בין היתר באמצעות ראיונות, ביקורות, המלצות וגם שורה של פרויקטים מעניינים, שמטרתם לקדם את התכנית וגם את הגוף המשדר ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל.

השכלה: בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: עבדתי בכמה משרדי יחסי ציבור, שהאחרון בהם היה "יוניק", זאת מול שורה של גופי תרבות. במקביל, ערכתי גם את התכנית "ישראלי בשבת" ברדיו תל אביב. אבל הפרויקט שאני גאה בו מכל היה העבודה המשותפת עם יהורם גאון בכתיבת האוטוביוגרפיה שלו "עוד אני פוסע" שיצאה לאחרונה. זה פרויקט שיזמתי ויצרתי במשותף עם יהורם, ואת חוויית העבודה איתו, איש מקצוע בכל רמ"ח אבריו, וגם אדם נעים ומקסים, אני לוקח איתי לכל החיים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: היו לא מעט דלתות שנפתחו בפניי. אם אזכיר אחד אחטא לשאר.

מה אוכל לצהריים: כריכים תוצרת בית פלוס פירות ויוגורט. אני לא חורג מהתפריט הזה במשך שנים. את הארוחה הכבדה אני משאיר לערב.

איפה אתה בעוד 5 שנים: מקווה מאוד להמשיך בכאן. יש כאן הרבה מאוד אתגרים, ואני מקווה יחד עם חבריי לצוות להפוך את כאן לגוף השידור המוביל בישראל.

פרגן למתחרים: הערוצים המסחריים 2 ו-10 עושים עבודת שיווק שכוללת הרבה מאוד יח"צ אפקטיבי, אבל האהבה הגדולה שלי היא לרדיו, ולדעתי בזכותנו, אבל גם בזכות גלי צה"ל והתחנות האזוריות - יש לנו רדיו מצוין לא רק בקנה מידה ארצי אלא גם בקנה מידה בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully