וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח גלדסטון: הכתב המקורב שהפך לסמנכ"ל תקשורת

19.9.2017 / 11:19

המינוי של רועי גלדסטון - שסיקר את מכבי ת"א בכדורסל עד לפני מספר חודשים עבור ערוץ הספורט - לסמנכ"ל תקשורת בקבוצה, מעורר ביקורת מכיוון שבמשך שנים הוא נחשב ל"כתב הבית" שלה, ובעבר אף נכתב עליו כי "אין כתב המקורב לקבוצה יותר מגלדסטון"

רועי גלדסטון. יותם רונן, יותם רונן
רועי גלדסטון/יותם רונן, יותם רונן

רועי גלדסטון, שסיקר את מכבי תל אביב כדורסל עד לפני מספר חודשים עבור ערוץ הספורט, ישמש בתפקיד סמנכ"ל תקשורת של הקבוצה. הדובר הנוכחי ניצן פררו, עובר לתפקיד במחלקת השיווק של הקבוצה.

המינוי של גלדסטון - שחוצה את הקווים מעיתונאי לדובר - מעניין מכיוון שבמשך שנים הוא נחשב ל"כתב הבית" של מכבי ת"א, והדבר אף קיבל ביטוי בעמוד פייסבוק בשם "החצר של גלדסטון", שבו גולשים רבים מבקרים אותו בשל הסיקור האוהד שהוא מעניק לקבוצה. ערוץ הספורט – משם גלדסטון מגיע – נחשב לפלטפורמה נוחה ביותר עבור סיקור אוהד למכבי ת"א, שכן אודי רקנאטי הוא הבעלים של הערוץ וגם של הקבוצה, שבה הוא מכהן כסגן היו"ר. בנוסף לכך, הערוץ רכש לפני מספר שנים את זכויות שידורי היורוליג.

בכתבה שפורסמה לפני כ-5 שנים ב"העין השביעית" וביקרה את השתתפותו של גלדסטון כמנחה באירוע של מכבי ת"א – בזמן שהוא שימש ככתב המסקר את הקבוצה – נכתב: "הרושם הוא שאין כיום כתב המקורב לקבוצה יותר מגלדסטון. בפברואר אשתקד הפיק אייטם מיוחד שבו בתו של המאמן בלאט, שני בת ה-18, ריאיינה את אביה. לא כל עיתונאי יזכה לג'סטה כזו. בין סיקור אוהד של קבוצה ובין הופעה מטעמה ובשירות האינטרסים שלה עדיין פעורה תהום. אולי לא התהום העמוקה ביותר שבנמצא, אולם עמוקה מספיק כדי שעיתונאי יבחין בקווים האדומים המגדרים אותה. אלא שגלדסטון מרגיש בן-בית במכבי עד כדי כך שהוא אינו רואה בעיה בביצוע עבודת שירות לאירוע שיווקי של הקבוצה".

מרועי גלדסטון נמסר בתגובה: "נכנסתי לתפקיד של סמנכ"ל תקשורת שאחראי על תכנים, דיגיטל וקשר עם גופי התקשורת במכבי ת"א. למען הסדר הטוב ועל מנת לדייק בפרטים יש לציין כי: 1. דובר חדש יגוייס בקרוב, 2. מעולם לא הנחתי אירוע תקשורתי של מכבי או כל קבוצת ספורט אחרת, 3. האייטם עם בלאט שבתו מראיינת אותו, היה רעיון שלו עצמו. שיחק אותה. יצא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully