וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצינור" מגיע לביהמ"ש; ערוץ 10: "עמוד הפייסבוק - חלק בלתי נפרד מהתוכנית"

19.9.2017 / 14:14

הקרב בין גיא לרר לערוץ 10 מתחמם: הערוץ הגיש היום בקשה למתן צעדים זמנים בעניין עמוד הפייסבוק של "הצינור". לרר: "אם זו המתנה שלהם על 12 שנות שירות אז נראה לי שהיה אפשר להסתפק בכרטיס ברכה"

גיא לרר מנחה התכנית הצינור וגדי וילצ'רסקי מחוץ למסיבת עיתונאים הדנה באי הפללת צרכני קנאביס, 26 בינואר 2017. מגד גוזני
"למדתי מהתקשורת על הגשת התביעה". גיא לרר/מגד גוזני
לרר: "בערוץ 10 יודעים היטב מדוע דף הפייסבוק שייך לי ולכן כל כך עצוב לי להיגרר להליך הזה"

הקרב בין גיא לרר לערוץ 10 מתחמם: הערוץ הגיש היום (שלישי) בקשה למתן צעדים זמנים בעניין עמוד הפייסבוק של תוכנית "הצינור". בערוץ מבהירים כי "עמוד הפייסבוק "הצינור" הוא חלק בלתי נפרד מהתוכנית ולפיכך הערוץ נוקט בכל הצעדים המתחייבים כדי להשאירו בערוץ 10".

כזכור, לפני כחודשיים הודיע לרר, מגיש ומייסד התכנית "הצינור" כי הוא עובר לרשת. זכיינית ערוץ 2 מתחמשת בתקופה האחרונה בתכנים חדשים לקראת פיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר. לרר יגיש תכנית יומית במתכונת דומה, כאשר המותג "הצינור" יישאר בערוץ 10. הוא גם לקח עמו את כל צוות התכנית המקורי לרשת. בערוץ 10 גייסו את טל ברמן כמנחה החדש וצוות הפקה חדש.

ואולם, המחלוקת העיקרית שנותרה נוגעת לעמוד הפייסבוק של הצינור שיש לו מעל למיליון לייקים והוא אחד העמודים הישראלים הפופולריים בפייסבוק. לאחר נסיונות של הידברות בין שני הצדדים, שניסו למנוע פנייה לערכאות משפטיות, הדבר לא צלח והיום בערוץ החליטו בכל זאת לפנות לבית המשפט.

לרר מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "צר לי, אחרי 12 שנות עבודה וחברות ללמוד מהתקשורת על הגשת התביעה. צר לי במיוחד כי הסכם לפשרה הוגנת ובוגרת כבר הושג. בערוץ 10 יודעים היטב מדוע דף הפייסבוק שייך לי ולכן כל כך עצוב לי להיגרר להליך הזה. אם זו המתנה שלהם על 12 שנות שירות ועל יום הולדתי שחל היום אז נראה לי שהיה אפשר להסתפק בכרטיס ברכה. חג שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully