וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה - הרמטכ"ל העניק ראיונות חג לאתרי האינטרנט בלבד

19.9.2017 / 17:02

איזנקוט התראיין לאתר ynet ואתר וואלה! NEWS. גורם צבאי המעורה בפרטים לוואלה ברנז'ה: "צריכת התקשורת עברה לסמארטפונים, רואים את זה בטבלאות הרייטינג של הטלוויזיה וה-TGI של העיתונות המודפסת – שבמגמת ירידה"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט בראיון לוואלה NEWS! במהלך תרגיל הגיס הצפוני. ראובן קסטרו
הרמטכ"ל גדי איזנקוט בראיון לוואלה NEWS! במהלך תרגיל הגיס הצפוני/ראובן קסטרו
"יש פה בשורה גדולה – שהרמטכ"ל החליט להתראיין. היו רמטכ"לים שלא התראיינו בעבר במשך קדנציות שלמות"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט העניק שני ראיונות חג לכבוד ראש השנה – כאשר לראשונה הראיונות הם לאתרי אינטרנט בלבד – ולא לחברות החדשות בטלוויזיה או לעיתונים הגדולים כפי שהיה נהוג עד כה. איזנקוט התראיין לאתר ynet ואתר וואלה! NEWS. גורם צבאי המעורה בפרטים אמר היום (שלישי) לוואלה ברנז'ה כי יש כמה סיבות לבחירת הפלטפורמה הדיגיטלית דווקא.

לטענתו, "לא סתם בחרנו באינטרנט כמדיום הראשון בסבב ראיונות. אנחנו סבורים שהאינטרנט פונה לקהל מסויים, צעיר. אם סדרת רשת זוכה באמי – יש פה השתנות של עולם התקשורת. אנחנו, שמטבע הדברים ארגון שפונה בראש ובראשונה לקהל הצעיר, והמשרתים שלנו והמלש"בים שלנו הם חבר'ה צעירים, אז אנחנו צריכים לדבר איתם".

הוא הוסיף כי "צריכת התקשורת עברה לסמארטפונים, רואים את זה בטבלאות הרייטינג של הטלוויזיה וה-TGI של העיתונות המודפסת – שבמגמת ירידה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם כל כלי התקשורת בישראל, והרמטכ"ל יתראיין לכולם. היום זה לאינטרנט, פעם הבאה למדיום אחר – ויש לו עד ינואר 2019 להתראיין לכולם".

הגורם סבור כי "יש פה בשורה גדולה – שהרמטכ"ל החליט להתראיין. היו רמטכ"לים שלא התראיינו בעבר במשך קדנציות שלמות". לסיכום אמר, "מצד אחד, אנחנו לא חושבים שהרמטכ"ל יכול להיות בלעדי בכלי תקשורת אחד, להבדיל מאלופים אגב, אבל מצד שני זה גם לא יהיה מעניין לקרוא 15 ראיונות איתו באותו היום – לכן החלטנו להעניק סבבי ראיונות, כל סבב לפי מדיה. הסבב הנוכחי הוא מדיה, והבאים יהיו לטלוויזיה ולעיתונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully