וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מיס: ערוצי הילדים של RGE יעלו בסלקום tv

וואלה ברנז'ה

24.9.2017 / 12:00

חברת הסלולר מצרפת את ערוץ הילדים וערוץ לוגי לשירות הטלוויזיה שלה ללא תשלום נוסף. המהלך מתרחש לאחר שערוצי הילדים של RGE הוסרו לפני מספר חודשים מחברת הלוויין בעקבות סכסוך כספי והוחלפו בערוצים חדשים שבבעלות חיים סלוצקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סלקום הודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם חדש עם קבוצת RGE שיחזק משמעותית את קטגוריית הילדים בשירות הטלוויזיה שלה: החברה מצרפת את ערוצי הילדים לשירות התוכן שלה, ללא עלות נוספת. מדובר בערוץ הילדים וערוץ לוגי שיעלו לשידור כבר בימים הקרובים ויהיו זמינים ללקוחות גם במסגרת שירות 24/7 המוצע להם ללא תשלום נוסף ומאפשר לצפות בלוח השידורים עד שבוע אחורה.

ההסכם החדש בין סלקום ל-RGE מגיע לאחר סכסוך ארוך בין בעלת ערוצי הילדים ליס, כאשר בתחילת 2017 הערוצים הוסרו מחברת הלווין והוחלפו בערוצים חדשים שבבעלות חיים סלוצקי. בנוסף לכך, על פי פרסומים, ערוצי הילדים של RGE צפויים לרדת גם מהוט בחודשים הקרובים ובמקומם יעלו הערוצים שבבעלות סלוצקי.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מסר: "מהלך הילדים ממצב את סלקום tv כחברה עם ההצעה החזקה והאטרקטיבית ביותר למשפחות עם ילדים, תינוקות ופעוטות. סלקום תמשיך להביא את התוכן הטוב ביותר ואת המותגים המובילים והאהובים על צופיה בהצעת הערך המשתלמת ביותר לצופה הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully