וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוצלים: "תכנית חיסכון" תשודר בקשת; "תכנית הלילה" ברשת

24.9.2017 / 13:10

לאחר שהבינו שלא יקבלו אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים לשידור המהדורה הכלכלית בשני הערוצים החדשים - קשת ורשת סיכמו ביניהן על שידור "תכנית חיסכון" בערוץ 12 בעוד ש"תכנית הלילה" תשודר בערוץ 13

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שזכייניות ערוץ 2, העומד בפני פיצול בנובמבר, הבינו כי הממונה על ההגבלים העסקיים לא יאשר את שידורה של "תכנית חיסכון" בשני הערוצים החדשים במקביל – בשל מגבלה רגולטורית – היום פורסם בדה מרקר כי הן סיכמו ביניהן שהתכנית הכלכלית תשודר בערוץ 12 (קשת) בשעה 19:30. בנוסף לכך, כחלק מהסיכום, "תכנית הלילה", שכבר ירדה מלוח השידורים של קשת לפני מספר חודשים ומשודרת ברשת בימים רביעי וחמישי, תשודר בערוץ 13 (רשת) בימים ראשון עד חמישי.

החוק מאפשר לשתי הזכייניות להחזיק בחברת החדשות המשותפת במשך שלוש שנים ולשדר את המהדורה המרכזית ותכניות האקטואליה הנוספות המשודרות בפרה-פריים ובפריים שני. ואולם, מאחר והשידור המשותף מהווה פגיעה בתחרות, לפי החוק רק תוכניות שעלו לאוויר ב-2011 יוכלו להמשיך להיות משודרות במשותף.

רשות ההגבלים סירבה לאשר את בקשת הזכייניות להמשיך ולשדר את "תכנית חיסכון" במקביל בשני הערוצים מכיוון שהיא הוגדרה כתכנית תעודה ולא כחדשות, ולכן לא חל לגביה החוק המאפשר שידור משותף. המשך שידור שתי התכניות בשתי הזכייניות, בנפרד, ימנע פיטורים של עובדים רבים בחברת החדשות של ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully