וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור גלוברמן מצטרף לצוות המגישים של "רבע ל" בגלי-צה"ל

26.9.2017 / 13:00

בנוסף להגשת "אנשים" בקשת ועריכת אתר NEXTER של הזכיינית, גלוברמן מצטרף לגלי צה"ל ויגיש בימי שלישי את התכנית העוסקת בנושאי דיגיטל וטכנולוגיה ומעורבות חברתית-אזרחית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרור גלוברמן מצטרף לגלי צה"ל ויהיה חלק מצוות המגישים של התכנית "רבע ל" העוסקת בנושאי דיגיטל וטכנולוגיה. זאת בנוסף לעבודתו כמגיש "אנשים" בקשת, ועריכת אתר "NEXTER" מבית mako של הזכיינית. בעבר הגיש את מגזין הטכנולוגיה "זומביט", שימש ככתב הטכנולוגיה של חדשות ערוץ 2, הגיש את התכנית "לידיעת הגולשים" בקשת והקים את "NEXTER".

"רבע ל" הינה רצועה יומית המשודרת בימים ראשון עד רביעי בשעות הערב, ועוסקת בנושאי בריאות, עירוניות, דיגיטל וטכנולוגיה ומעורבות חברתית-אזרחית. הרצועה מתחדשת בשני מגישים: גלוברמן יגיש את "רבע לדיגיטל" בכל יום שלישי, ואילו את "רבע לגוף ונפש" המשודרת בימי ראשון ועוסקת בנושאי בריאות תגיש ד"ר דנה דורון.

דורון היא רופאת שיקום ראש בתל השומר וחוקרת בחוג לנירוביולוגיה באוניברסיטת תל-אביב. בנוסף לכך, היא עסקה בפעילויות חברתיות שונות מעולם הרפואה. השניים מצטרפים לנטע אחיטוב אשר מגישה את "רבע לעירוני" בימי שני ולאיתי זילבר אשר מגיש את "רבע למעורב אזרחי" בימי רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully