וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי שמאי חוזרת לחדשות 10

27.9.2017 / 14:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי שמאי תשמש כמבזקנית ותערוך ותגיש מבזקי רדיו בחברת החדשות של הערוץ. בעבר היא הגישה מוספי תרבות בתוכניות הבוקר בערוץ 10

עדי שמאי. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
עדי שמאי/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

עדי שמאי חוזרת לערוץ 10 ותשמש כמבזקנית וכעורכת מבזקי רדיו בחברת החדשות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שמאי שימשה בשורה ארוכה של תפקידים בתקשורת, ובכלל זה גם בחדשות 10: היא החלה דרכה ככתבת ומקומוני "ידיעות תקשורת", שידרה במשך תקופה ארוכה ב"רדיו ללא הפסקה" וב"רדיו תל אביב", הגישה מוספי תרבות בתוכניות הבוקר בערוץ 10 ובערוץ 2, שימשה כמגישה ראשית ב"חדר החדשות" ב"הוט" ולאחרונה יצרה וביימה את הסרט הדוקומנטרי – "אחיות": השכול הצבאי בחברה הישראלית.

בחדשות 10 נרשמו לאחרונה מספר שינויים במערכת, בעקבות פיצול ערוץ 2 וגם גל גיוסים נוסף בתאגיד השידור. השבוע פורסם כי ברק רביד עוזב את "הארץ" ועובר לחדשות 10. הוא יחליף בתפקיד את מואב ורדי (שעבר לתאגיד לתפקיד ראש דסק החוץ) ויסקר את התחום המדיני.

בנוסף לכך, פז שוורץ שעבדה ככתבת במערכת "שישי עם אילה חסון" עברה לתכנית התחקירים של כאן. מגישת תכנית הבוקר "אור ומיה", מאיה זיו-וולף, תגיש את תכנית הבוקר המתחדשת של רשת, שעוברת שינוי משמעותי לקראת פיצול ערוץ 2 בנובמבר.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully