וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי וייץ יוביל את שידורי המונדיאל של כאן

1.10.2017 / 10:20

התאגיד מעלה הילוך בהכנות לשידורי המונדיאל: לוואלה ברנז'ה נודע כי השדר שיוביל את המשחקים יהיה וייץ, שישמש גם כיועץ בכיר לכאן בהפקת השידורים, בניית הצוותים, התוכן ולוחות הזמנים; וגם: מי המצטרפת החדשה לדסק התרבות של כאן?

רמי וייץ. שי לי כהן,
רמי וייץ/שי לי כהן

תאגיד השידור כאן מעלה הילוך בהכנות לשידורי המונדיאל ממוסקבה בקיץ 2018: לראשונה ישודר המונדיאל בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של השידור הציבורי, ובתאגיד מבהירים כי זה יהיה המונדיאל הדיגיטלי ביותר שישודר בישראל וכל המשחקים ישודרו במקביל בערוצי הדיגיטל של התאגיד ובאפליקציה. לוואלה ברנז'ה נודע כי השדר שיוביל את המשחקים יהיה רמי וייץ, שישמש גם כיועץ בכיר לכאן בהפקת השידורים, בניית הצוותים, התוכן ולוחות הזמנים.

משחקי נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל מול ליכטנשטיין וספרד ישודרו בימים הקרובים בכאן: ביום שישי הקרוב ישודר החל מ-21:30 משחק החוץ של ישראל בליכטנשטיין במסגרת המחזור ה-9 של מוקדמות המונדיאל. וייץ והפרשן אורי אוזן ישדרו באולפן, שרון פרי תנחה את המשדר ואורחי הפאנל יהיו אייל לחמן ולירן שטראובר. בשבוע הבא ביום שני ישראל תארח את ספרד במסגרת המחזור העשירי והאחרון של המוקדמות. וייץ והפרשן אורי אוזן ישדרו באולפן, פרי תנחה ואורחי הפאנל יהיו לחמן וניר קלניגר.

וייץ מסר: "זה הולך להיות המונדיאל המופק והמשודר הטוב ביותר אי פעם. אני ממליץ לחובבי הכדורגל להתכונן לקיץ מדהים".

שני נחשוני. תומר פיינבורג,
שני נחשוני/תומר פיינבורג

בנוסף לכך, לוואלה ברנז'ה נודע כי שני נחשוני מצטרפת לדסק התרבות של כאן. הדסק כבר כולל את את נוב ראובני, שנקלט בתאגיד ככתב תרבות לפני חודש וחצי עם שחרורו מגל"צ, ואת העורכת דורית מזרחי.

נחשוני החלה את דרכה במחלקת הקריינים של גלי צהל וגלגל"צ, ואף זכתה בפרס מפקד גל"צ. בהמשך שידרה ברדיו ירושלים, וברדיו תל אביב במשך כ-8 שנים, ועבדה במחלקת החדשות של YNET ברדיו האיזורי, שם ערכה והגישה מבזקים.

במקביל היא הגישה תכניות בוקר, שימשה פאנליסטית וכתבת בזכיינית ערוץ 2 רשת, והייתה כתבת התרבות של ערוץ החדשות הבינלאומי I24NEWS. בשנה האחרונה הצטרפה למגזין הבידור 'פנאי פלוס' כעורכת מדורים וכותבת.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully