וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלחה" לשר התקשורת: פעל לאייש בהקדם את מועצת הרשות

1.10.2017 / 12:40

על רקע פיצול ערוץ 2, בעמותה מתייחסים להרכב הרשות השנייה אשר רוקנה בכמחצית מחבריה – כאשר בתחילת כהונת היו"ר היוצאת אוה מדזיבוז' היא מנתה 15 איש וכיום נותרו בה 8 בלבד

שר התקשורת איים להחשיך את מסכי אל-ג'זירה בארץ: "שידוריהם גרמו לנו לאבדות של מיטב בנינו". רוני כנפו
שר התקשורת איים להחשיך את מסכי אל-ג'זירה בארץ: "שידוריהם גרמו לנו לאבדות של מיטב בנינו"/רוני כנפו

עמותת הצלחה שלחה הבוקר (ראשון) מכתב לשר התקשורת איוב קרא על מנת שיפעל לקדם בטווח הזמן המיידי את מינויים של חברי מועצה נוספים ברשות השנייה. במכתב מצויין כי המועצה מכהנת זה תקופה ארוכה בהרכב חסר של חברים, וזאת לאחר שלא מונו חברים חדשים חלף חברים שהפסיקו את כהונתם – ומדגישים כי חייבים למנות בהקדם יושב ראש חדש לאחר סיום כהונתה של אוה מדזיבוז'.

"צורך זה מתחדד נוכח המשימות הרבות המונחות לפתחה של הרשות השנייה בימים אלו, גם בשל פיצול הערוץ השני ומעבר לשידור באפיקים חדשים במשך שבעה ימים בשבוע של שידורי קשת ורשת", נכתב. עוד מציינים במכתב כי על השר והמועצה לפעול במהירות הראויה והדרושה למינוי חברי המועצה החסרים, לשם תיקון מחדלם המתמשך בביצוע מינויים אלו.

במכתב נכתב כי לפי סעיף 1 בחוק הרשות השנייה נקבע כי "התפטר חבר המועצה מתפקידו או חדל מסיבה אחרת להיות חבר המועצה, ימונה חבר אחר במקומו, בדרך הקבועה בסעיף 7, ליתרת תקופת כהונתה של המועצה". יש לציין כי הרשות השנייה רוקנה בכמחצית מחבריה – כאשר בתחילה היא מנתה 15 איש וכיום נותרו בה 8 בלבד. המחסור בחברי מועצה מתרחש דווקא בתקופה הקריטית ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל – ערב פיצול ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully