וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הכנסת נגד חדשות 2: "תחושה של קבס; ממתגים עבריינים כסלבס"

3.10.2017 / 13:31

במכתב זועם ששלחה ח"כ מירב בן ארי (כולנו) למנכ"ל הרשות השנייה והגיע לידי וואלה ברנז'ה, היא דורשת ממנו לפעול לביטול כתבה הנוגעת בתוקפי המאבטחים באיכילוב ומיועדת לשידור ב"אולפן שישי": "גועל וקבס זה מה שקיבלתי רק מהפרומואים, כתבה דוחה"

גלעד שלמור. ניב אהרונסון
גלעד שלמור/ניב אהרונסון
"מי שמכה מכות נמרצות מאבטחים בדרכו אל הצוותים רפואיים אין מקום לתת לו במה. הוא מוזמן לשטוח את טענותיו בבית המשפט מול כתב האישום"

"אתמול צפיתי בחדשות בערוץ 2 וגיליתי לתדהמתי, כתבה של גלעד שלמור אשר תפורסם ביום שישי הקרוב באולפן שישי, לכתבה קדמו פרומואים רבים במהלך החדשות. צפיתי והופתעתי, בעיקר עלתה בי תחושה של קבס. לא הבנתי מה הערך העיתונאי של להעביר את ה"צד שלהם", כלומר את הצד של העבריינים, שרובם אגב במעצר, למעט אחד שברח מהארץ יום אחרי האירוע" - כך כותבת היום (שלישי) ח"כ מירב בן ארי ("כולנו") למנכ"ל הרשות השנייה ניר שוויקי באשר לכתבה אשר תעסוק בין היתר במשפחת קדוש, תחת הנושא של אלימות כנגד מאבטחי בית-החולים איכילוב.

כזכור, ביום רביעי שעבר בלילה הגיעה תושבת ת"א, אליה קדוש, לטיפול בבית החולים איכילוב, ולאחר כשעתיים בהם לא קיבלה טיפול החלה להשתולל ואף הזעיקה למקום את אביה ומספר חברים שלה. לטענת המשטרה קדוש דרבנה את אחד מהם, רוסלן מסיאייב, להגיב בצורה ברוטאלית והוא הגיע עם ארבעה אנשים שהיכו בצורה קשה ביותר את המאבטחים בבית החולים ולאחר מכן נמלטו. אליה קדוש ואביה אילן נעצרו ומעצרם אף הוארך בבית המשפט.

במכתב ששלחה ח"כ בן ארי ואשר אליו מכותב גם מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס, היא דורשת למנוע את שידור הכתבה. "מה הרעיון? את מי זה משרת? איזה מסר אנחנו מעבירים לציבור ובעיקר לבני הנוער שצופים בחדשות בכך שיש 'צד שני' לסיפור, כלומר לצד האלים והמכה יש אפשרות להסביר. והאמת היא שאין. מי שמכה מכות נמרצות מאבטחים בדרכו אל הצוותים רפואיים אין מקום לתת לו במה. הוא מוזמן לשטוח את טענותיו בבית המשפט מול כתב האישום".

לטענת ח"כ בן ארי, "במשך עשר שנים ניהלתי מרכזים לנוער בסיכון בנתניה ובהרצליה, נלחמתי כנגד האדרה של עבריינים, מיתוג שלהם או של בני משפחתם כסוג של סלב, כמשהו שבני נוער עוקבים אחריו. משפחות פשע שגרמו רק סבל ונזק לאחרים אבל מצטיירים בתקשורת בצורה אחרת לגמרי. במקום זה הייתי מציעה לגלעד שלמור לעשות כתבה מקיפה על אלימות כנגד עובדי ציבור ובעיקר כנגד צוותים רפואיים על ההשפלות שהם חווים, האלימות הפיזית והמילולית שמלווה את תפקידם...תחושה של גועל וקבס זה מה שקיבלתי רק מהפרומואים לכתבה אתמול, ואני ממש לא רוצה לדעת מה מחכה לנו ביום שישי. כולי תקווה שתעשה ככל הניתן על מנת למנוע את שידור הכתבה הדוחה הזו ותחסוך מאתנו את הצפייה בה".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות השנייה קיבלה את הפנייה ובודקת את הנושא מול חברת החדשות".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "ביום שישי הקרוב ב'אולפן שישי' תשודר כתבה נרחבת על האלימות בבתי החולים על כל היבטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully