וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הפיצול: תקן חדש בחדשות 2 - מנהלת פיתוח תוכן

4.10.2017 / 8:06

לוואלה ברנז'ה נודע כי נועה הוכרמן, עד לאחרונה מנהלת הדוקו של החברה ולשעבר עורכת "חדשות סוף השבוע", מונתה לתפקיד החדש. לפני מספר שבועות מונה עורך אולפן שישי איתי דנקנר למנהל הפיתוח העסקי

חדשות 2. יח"צ,
חדשות 2/יח"צ

על רקע פיצול 2 המתקרב, בחדשות 2 מייצרים תקן חדש נוסף עבור אחד העובדים - נועה הוכרמן תשמש כמנהלת פיתוח תוכן, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשנתיים האחרונות עומדת הוכרמן בראש מחלקת הדוקו של חברת החדשות, אשר במסגרתה הופקו עשרות סרטים דוקומנטריים עבור הזכייניות "קשת" ו"רשת" לצד פרוייקטים מגזיניים עבור "המהדורה המרכזית". בעבר ערכה הוכרמן את "חדשות סוף השבוע" וערכה את "המהדורה המרכזית".

כזכור, במסגרת פיצול ערוץ 2 חברת החדשות, אשר כל הנראה תשנה את שמה ל"החדשות", תמשיך לשדר לשתי הזכייניות קשת ורשת במקביל - זאת למשך שלוש שנים. עם זאת, על פי החוק, עובדיה לא יוכלו לספק כתבות מגזין נפרדות למסכי ערוצים 12 ו-13 כפי שהיה עד כה עם ערוץ 2.

מינויה של נועה הוכרמן מתווסף לשינויים נוספים שנעשו לאחרונה בחדשות 2 כאשר רותם דנון מונה לתפקיד עורך "אולפן שישי" במקומו של איתי דנקנר אשר מונה למנהל הפיתוח העסקי.

אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2 אישר את הפרטים ומסר: "נועה הוכרמן היא מהבולטות בעורכות חברת החדשות ורעיונאית מהמעלה הראשונה, שיזמה וערכה בשנים האחרונות בהצלחה מרובה את כל סרטי הדוקו של חברת החדשות שזכו לביקורות מעולות ולשיעורי צפייה גבוהים מאוד. זו הזדמנות להודות לה ולאחל בהצלחה רבה בתפקידה החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully