וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארווי ויינשטיין אונן מולי במסדרון. קפאתי במקומי ולא יכולתי לזוז"

וואלה ברנז'ה

8.10.2017 / 16:05

פרשת הארווי ויינשטיין שנחשפה לקראת סוף השבוע ממשיכה להתפתח: אל רשימת העדויות כנגד מפיק העל ההוליוודי אשר תחקיר הניו יורק טיימס הציג כמטרידן מינית סדרתי מצטרפת עדות נוספת של מגישת חדשות בפוקס ניוז, על אירוע שהתרחש לפני כעשור

הארווי ויינשטיין. GettyImages
חששה מכוחו בתעשיית התקשורת. ויינשטיין/GettyImages

פרשת הארווי ויינשטיין שנחשפה לקראת סוף השבוע ממשיכה להתפתח: אל רשימת העדויות כנגד מפיק העל ההוליוודי אשר תחקיר הניו יורק טיימס הציג כמטרידן מינית סדרתי מצטרפת היום (ראשון) עדות נוספת, זו של מגישת הטלוויזיה והעיתונאית לורן סיוון. על פי עדותה שהתפרסמה היום (ראשון) בהאפינגטון פוסט, ויינשטיין לכד אותה במסדרון של מסעדה בבעלותו בעת שהייתה סגורה לציבור ואונן בפניה עד שהגיע לפורקן.

האירוע התרחש לפני כעשור, בשנת 2007. לורן סיוון, כיום מגישה ברשת החדשות פוקס ניוז, הייתה אז מגישת חדשות בערוץ כבלים מקומי בניו יורק לונג איילנד. היא סיפרה להאפינגטון פוסט שהחוויה הותירה אותה מזועזעת, וכי בעוד שסיפרה על פרטי המקרה לחברים באופן פרטי, היא לא חשפה את התקרית בפומבי כיוון שהייתה במערכת יחסים וכיוון שחששה מכוחו של וינשטיין בתעשיית התקשורת בה רצתה להתקדם.

בערב התקרית נפגשה העיתונאית עם ויינשטיין ואישים נוספים במסעדה במנהטן, ומשם המשיכה הקבוצה לבר-מסעדה שווינשטיין הוא אחד מבעליו. בעוד חברי הקבוצה הייתה בבר, וינשטיין ביקש מסיוון להצטרף אליו לסיור במסעדה שהייתה בקומה נפרדת וסגורה לציבור באותה העת, הוא לקח אותה למטבח וביקש משני עובדי הניקיון שהיו שם לעזוב כך שנותר עמה לבד.

ברגע שהם עזבו, סיפרה סיוון, ויינשטיין רכן לעברה וניסה לנשק אותה. היא דחתה אותו ואמרה שהיא נמצאת במערכת יחסים ארוכה ולכך ענה: "טוב, אז את יכולה פשוט לעמוד שם ולשתוק", כך פי עדותה. היא מספרת שבשלב זה הם היו בפרוזדור בין המטבח וחדרי השירותים, וכיוון שהיציאה הייתה מהמטבח וחסומה על ידו - היא הייתה לכודה ולא יכלה להימלט.

בשלב זה ויינשטיין שלף פתח את רוכסן מכנסיו, שלף את איבר מינו והחל לאונן מולה עד שגמר באחד העציצים שהיו בפרוזדור. סיוון אמרה להאפינגטון פוסט שהייתה מזועזעת עמוקות וקפאה במקומה, לא יודעת מה לעשות או לומר. באותה העת חברה של סיוון שהייתה עם הקבוצה בבר ניסתה לחפש אותה, אולם מאבטח עיכב אותה בכניסה בטענה שהיא איננה מורשית להיכנס למקום. לאחר שהביעה בפניו דאגה היא הורשתה לעבור, אז פגשה בסיוון המזועזעת והשתיים עזבו יחד את המקום תוך שסיוון מספרת לה את שארע.

יום למחרת , סיפרה סיוון, וויינשטיין התקשר אליה למשרד ואמר לה שהוא "נהנה מאוד מהערב אתמול" והציע לה להיפגש עמו לאחר שיחזור מנסיעת עסקים אל מחוץ למדינה. היא ציינה בפניו שוב שהיא נמצאת במערכת יחסים, מה שהוביל לסיום מהיר של השיחה. מאז, לא נוצר בין השניים קשר.

בהאפינגטון פוסט מצוין שרשימת שאלות מפורטות נשלחה לאיש יחסי הציבור של וינשטיין אולם מלבד אישור שהמייל התקבל, כל ניסיונות העיתון להשיג תגובה להן לא צלחו. עורכת דינו של ויינשטיין ליסה בלום אמרה כי הוא אינו זמין לראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully