וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על מ"מ יו"ר הרשות השנייה? "הייתי מצפה מכם לומר וואו"

9.10.2017 / 15:09

שר התקשורת איוב קרא הדף את הביקורת סביב מינויו של שפיק עבד חסר הניסיון לתפקיד מ"מ יו"ר הרשות השנייה בתקופה הנחשבת דרמטית מבחינה רגולטורית. בשיחה עם גל"צ אמר: "במה חטאנו? איזה חורבן בית שלישי הבאנו? תמיד ימצאו על מישהו משהו". האזינו

הקלטה: מתוך התכנית של אראל סג"ל בגל"צ, צילום: צלמי וואלה!NEWS וערוץ הכנסת, עריכה: אביעד בללי

"במה חטאנו? איזה חורבן בית שלישי הבאנו? תמיד ימצאו על מישהו משהו", כך מגיב היום (שני) שר התקשורת איוב קרא לביקורת שהושמעה על מינוי של שפיק עבד למ"מ יו"ר הרשות הרשות השנייה. כזכור, אתמול אישרה הממשלה את המלצתו קרא למינויו של שפיק, אף הוא בן העדה הדרוזית, לתפקיד לתקופה זמנית עד למינוי יו"ר קבוע. שפיק יחליף בתפקיד את אוה מדז'יבוז' היו"ר היוצאת.

בהודעה שהוציא משרד התקשורת נכתב בין היתר כי "שפיק, חבר מועצת הרשות השניה - בקיא בפעילות המועצה והביע את הסכמתו להוביל את המועצה בתקופה מאתגרת זו". באשר לניסיונו נכתב כי "שפיק עבד הוא מורה בכיר במקצועו, בן העדה הדרוזית מכפר ירכא". עם זאת, בחיפוש אחר שמו ברשת עולה כי מדובר כלל במורה לנהיגה. שפיק אף משמש כרכז הבטיחות בדרכים בבית הספר אחווה בירכא, אך במשרד התקשורת טרם השיבו לפניית וואלה ברנז'ה באשר למהות ההגדרה "מורה בכיר", ובאשר לרלוונטיות של ניסיונו לביצוע התפקיד דווקא בתקופה קריטית זאת, כאשר ברקע ניצב פיצול ערוץ 2 וכן שאלות רגולטוריות נוספות עמן מתמודד השוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אינטגרציה אזרחית". שפיק עבד/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הייתי מתבייש לתקוף מישהו שבא ממקום של לייצר אינטגרציה אזרחית"

ואולם היום כאמור, הגיב לראשונה קרא והדף את הביקורת. בשיחה בתכנית של אראל סגל בג"צ (בה משתתף החתום), הוא סירב לומר כי מדובר בגזענות אך אמר בין היתר כי "לשיטתם של אבירי חופש הביטוי וחופש השוויון, הייתי מתבייש לתקוף מישהו שבא ממקום של לייצר אינטגרציה אזרחית".

קרא גם התייחס להערה שספג שפיק ממבקר הפנים ברשות השנייה על היעדרותו מישיבות המועצה בשנה החולפת ועל כך שלמעשה לא נכח באף אחד משתי הישיבות של הוועדות המקצועיות שבהן הוא חבר במהלך 2016. לדבריו, "לכל אחד יכולה להיות תקלה שבגללה לא היה בישיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully