וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: נעה לנדאו תחליף את ברק רביד ככתבת מדינית

9.10.2017 / 17:19

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי עורכת מהדורת העיתון באנגלית בשנתיים האחרונות תחליף את רביד אשר עובר לערוץ 10. אבי שרף יחליף את לנדאו בתפקידה

נועה לנדאו. פייסבוק, צילום מסך
הכתבת המדינית החדשה. לנדאו/צילום מסך, פייסבוק

תגובת השרשרת לשינויים בטלוויזיה המסחרית מגיעה גם לעיתונות המודפסת: עורכת מהדורת "הארץ" באנגלית נעה לנדאו תחליף את ברק רביד ותשמש ככתבת המדינית של העיתון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, רביד צפוי לעבור לערוץ 10 ולהחליף את מואב ורדי אשר עזב לתאגיד השידור כאן.

את לנדאו, המשמשת בתפקיד מאז שנת 2016, ולפני כן במשך שלוש שנים כראש מחלקת החדשות בעיתון, יחליף עורך האתר באנגלית אבי שרף. שרף הספיק גם לשמש בעבר כעורך אתר "הארץ" הישראלי.

שמה של לנדאו נקשר לפני כשנתיים בשמו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אשר תקף בפייסבוק את מינויה לתפקיד עורכת המהדורה האנגלית של "הארץ", בשל היותה בת זוגו של פעיל "שוברים שתיקה", אבנר גבריהו. בתגובה, פוליטיקאים ועיתונאים בכירים יצאו כנגדו ברשת והעבירו ביקורת חריפה על דבריו. "נועה לנדאו, שותפתו לחיים ולדרך של אבנר גבריהו, המשמיץ הקולני והקיצוני ביותר של ישראל מבין אנשי 'שוברים שתיקה', מונתה לעורכת המהדורה האנגלית של 'הארץ'", כתב לפיד.

ב"הארץ" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully