וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יכול על ישראל?

11.10.2017 / 9:02

פיצול ערוץ 2 המתקרב מוציא מהזכייניות מאמצי קידום אגרסיביים ומקוריים במיוחד. אחד מהם הוא "סקר הטלוויזיה של ישראל" שעלה באתר מאקו מבית קשת וניסה להשיב על הרגלי הצפייה בטלוויזיה. אלא שפרט אחד שולי נעדר ממנו - כל מי שהוא לא קשת

אייטם סקר במאקו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
אייטם סקר במאקו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

"איזו תוכנית בידור היא האהובה ביותר על הישראלים, כמה מעדיפים לאכול מול הטלוויזיה, מי שולט בשלט, ומי הם המגישים שנבחרו כאהובים ביותר?" - כך שואלת כותרת המשנה באייטם שעלה השבוע באתר מאקו מבית קשת, תחת הכותרת המבטיחה "סקר הטלוויזיה של ישראל".

כזכור, הימים הם ימי טרום פיצול ערוץ 2 ומאמצי הזכייניות לקדם את מותגיהם לקראת המעבר לשידור באפיק עצמאי מייצרים תכניות קידום אגרסיביות ומקוריות במיוחד על המסך ובשאר העזרים העומדים לרשותן. אלא שכניסה לתוך האייטם המדובר וצפייה בתוצאות הסקר המופיע בו, מעלה תהייה באשר לכנות והגינות עורכיו.

אייטם סקר במאקו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
אייטם סקר במאקו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בסקר מתברר, המנצחים היחידים בכל הקטגוריות שנשאלו הן תכניות קשת בלבד, ולמתחרים המסחריים - רשת וערוץ 10 - לא ממש נותר מקום, גם לא במורד הדירוג, במקומות נמוכים יותר. כך לדוגמא, בשאלה שעסקה בתכנית האוכל האהובה בישראל העלתה כי 32% מהציבור מעדיף את "מאסטר שף" - של הזכיינית כמובן. גם בקטגוריית תכנית האקטואליה והתחקירים הטובה בישראל זכתה "עובדה" של הזכיינית עם 28% ומיד אחריה "יצאת צדיק" עם 25%. "המקור"? "המערכת"? לא בבית ספרנו.

ומיהם אנשי הטלוויזיה האהובים בישראל על פי הסקר? יונית לוי, ארז טל ואסי עזר. נכון, אף הם טאלנטים של קשת, או של חברת חדשות 2 אשר בקשת עושים מאמצים כבירים לנכס לעצמם אותה לקראת מיזוג אפשרי. ומהי תכנית הבידור של ישראל? על פי הסקר, 26% בחרו ב"ארץ נהדרת". ומה עם 74 האחוזים הנותרים? חפשו בגוגל, אולי תמצאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייטם סקר במאקו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
אייטם סקר במאקו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

עוד יצוין כי האייטם לא חתום על ידי איש, ומופיע תחת הקרדיט "מערכת תכניות קשת". ומי ביצע את הסקר? עד פניית וואלה ברנז'ה בנושא לזכיינית ערוץ 2 גם פרט זה נעלם מהאייטם, ובעקבות הפנייה הוסיפו במאקו באייטם כי "הסקר בוצע על בסיס הפאנל האינטרנטי של iPanel".

מ-mako נמסר בתגובה: "הסקר נערך באמצעות מכון מחקר חיצוני אובייקטיבי וכלל גם שאלות פתוחות, עליהן הנשאלים השיבו ככל העולה על דעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully